راه اندازی کارت های اعتباری مرتبط با رمزارزها در سراسر آسیا و اقیانوسیه توسط Mastercard

راه اندازی کارت های اعتباری مرتبط با رمزارزها در سراسر آسیا و اقیانوسیه توسط Mastercard

غول کارت های اعتباری Mastercard روز سه شنبه با اعلام راه اندازی کارت های پرداخت مرتبط با رمزارزها در سراسر منطقه آسیا و اقیانوسیه، سر و صدای زیادی در بازار رمزارزها ایجاد کرد.

مسترکارت با همکاری سه ارائه‌دهنده خدمات رمزارزها Amber Group و Bitkub در تایلند و CoinJar در استرالیا، کارت‌های پرداختی  با قابلیت پشتیبانی از رمز ارزها را ارائه می‌کندکه کاربران را قادر می‌سازد تا فورا دارایی‌های دیجیتال خود را به پول سنتی فیات تبدیل کنند.

این شرکت افزود  :” دارندگان کارت به جای انتقال مستقیم ارزهای رمزنگاری شده به فروشنده کالا ، اکنون می توانند بلافاصله ارزهای دیجیتال خود را به ارزهای سنتی فیات تبدیل کنند که می تواند در هر جایی که مسترکارت در سراسر جهان پذیرفته شده باشد ، چه آنلاین و چه آفلاین، خرج شود.”

اگرچه مسترکارت مشخص نکرده که کدام ارزهای دیجیتال پشتیبانی می شوند، این شرکت بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را به عنوان دو دارایی که قبلاً توسط برخی از تاجران پذیرفته شده است، اما هنوز در مقیاس وسیع مورد پذیرش قرار نگرفته است ، معرفی کرد. طبق تحقیقات خود مسترکارت در مورد منطقه آسیا و اقیانوسیه، 45 درصد از افراد مورد بررسی قصد دارند در سال آینده از رمزارزها استفاده کنند .

منبع : cointelegraph

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.