اگر تاریخ تکرار شود، هدف بعدی بیت کوین ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد بود

اگر تاریخ تکرار شود، هدف بعدی بیت کوین ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد بود
به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال،

با تکیه بر داده‌های تاریخی، تحلیل‌گران معتقدند که اگر قیمت بیت کوین تا روز انتخابات آمریکا در محدوده‌ای بالاتر از ۱۰,۰۰۰ دلار باقی بماند، هدف بعدی ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد بود.

به گزارش کوین تلگراف، در حال حاضر قیمت بیت کوین تقریبا ۱۰۰ روز است که بالاتر از ۱۰,۰۰۰ دلار معامله می‌شود و اگر تاریخ تکرار شود، جهش آینده این ارز دیجیتال بسیار گسترده خواهد بود.

بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی دیروز خاطر نشان کردند که بیت کوین تنها ۵ روز با رکورد ۱۰۰ روز بالاتر از محدوده ۱۰,۰۰۰ دلاری فاصله دارد.

بر اساس داده‌های کوین متریکس (CoinMetrics)، پس از هر بار که قیمت بیت کوین برای ۱۰۰ روز بالاتر از یک محدوده قیمتی خاص نوسان کرده، جهشی بزرگ مشاهده شده است.

مثلا، بعد از آنکه بیت کوین برای ۱۰۰ روز در محدوده‌ای بالاتر از ۱۰ دلار باقی مانده بود، طی ۱۲۲ روز شاهد رسیدن قیمت آن به ۱۰۰ دلار بودیم. پس از توقف صد روزه در محدوده بالاتر از ۱۰۰ دلار هم، دو روز طول کشید تا قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال به ۱,۰۰۰ دلار برسد.

اگر تاریخ تکرار شود، هدف بعدی بیت کوین ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد بود
شاخص جهش‌های قیمتی بیت کوین

در مورد بازه ۱,۰۰۰ دلار تا ۱۰,۰۰۰ دلار این مدت کمی بیشتر بود. مثلا، پس از آنکه قیمت بیت کوین برای صد روز متوالی در محدوده ۴ رقمی باقی ماند، ۱۵۰ روز طول کشید تا شاهد ورود آن به محدوده ۵ رقمی باشیم.

مؤسسه تحقیقاتی و آماری تای (The TIE)، دوشنبه و در خبرنامه هفتگی خود نوشت:

بیت کوین بیش از ۹۰ روز است که بالاتر از ۱۰,۰۰۰ دلار قرار دارد. در حال حاضر هم قیمت این ارز دیجیتال حدود ۳۰ درصد از این قیمت کلیدی بالاتر است.

دومین مدت زمان طولانی به دسامبر ۲۰۱۷ باز می‌گردد که بیت کوین برای اولین بار از مقاومت ۱۰,۰۰۰ دلاری گذشت، کمی بعد شاهد افزایش ۷۹ درصدی قیمت بیت کوین و رسیدن آن به رکورد تاریخی ۲۰,۰۰۰ دلاری بودیم. سومین مدت طولانی هم به اوت ۲۰۱۹ (مرداد ۹۸) باز می‌گردد؛ در آن زمان بیت کوین برای ۴ ماه در یک بازه ۲۰ درصدی نوسان می‌کرد.

سه‌شنبه، ۳ نوامبر، روزی پراهمیت برای بیت کوین است. به‌گفته بسیاری، این روز تعیین‌کننده جهت روند آینده پادشاه ارزهای دیجیتال خواهد بود.

علاوه بر قانون ۱۰۰ روزه که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، تا ۳ نوامبر، کندل ماهیانه بیت کوین هم بسته می‌شود؛ به احتمال خیلی زیاد این کندل یکی از بهترین عملکردهای ماهیانه بیت کوین را نشان دهد. اگر بیت کوین تا پایان امروز به بالاتر ۱۳,۸۹۰ دلار برسد، کندل ماهیانه آن رکورد پیشین را خواهد شکست.

روز سه‌شنبه سختی استخراج بیت کوین هم اصلاح می‌شود. طبق برآوردها پس از روز سه‌شنبه شاهد کاهش ۱۰.۴ درصدی سختی شبکه خواهیم بود؛ این کاهش بزرگترین کاهش سختی شبکه از اواخر ماه مارس (اسفند) است. با کاهش سختی، کار برای ماینرهایی که شبکه فعالیت می‌کنند راحت‌تر خواهد شد.

رفتار ماینرها بر قیمت بیت کوین تاثیرگذار است. از سوی دیگر، با کاهش سختی باید منتظر کاهش کارمزدهای شبکه بیت کوین هم باشیم. در حال حاضر میزان کارمزدها در بیشترین حد خود از اوایل سال ۲۰۱۸ قرار دارند.