امام جمعه شیراز: کمک به دولت وفاق ملی، وظیفه همگانی است

امام جمعه شیراز: کمک به دولت وفاق ملی، وظیفه همگانی است
خلاصه اخبار

شیراز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: همه باید برای موفقیت دولت وفاق ملی همکاری و تلاش کنیم چرا که عدم موفقیت این دولت به ضرر همه است و منجر به عقب ماندگی کشور می‌شود.

به گزارش ایرنا ، آیت‌الله لطف الله دژکام، یکشنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار فارس در شیراز افزود: دولت چهاردهم دولت وفاق است و سعی دارد برای ایران کار کند و ما هم باید کمک کنیم ، اگر کمکی نکنیم ضرر آن به خودمان می‌رسد.

او ادامه داد: هر گروه و جریانی چه از میان دوستان دولت و چه رقیبان دولت در ایام انتخابات، امروز باید کمک کنند تا امور به سرانجام برسد و کشور و استان در مسیر سربلندی و پیشرفت با سرعت بیشتری حرکت کند.

وی، ضمن قدردانی از اقدامات ایمانیه استاندار سابق فارس و خیرمقدم به امیری استاندار جدید این استان گفت: دولت در جریان انتخاب استاندار فارس سعی کرد که یک چهره در سطح ملی را انتخاب کند که البته استاندار جدید با توجه به سابقه مدیریت در فارس با این استان آشنایی دارد.

امام جمعه شیراز افزود: حضور امیری به عنوان استاندار فارس برای این استان یک فرصت است تا از تجربیات مدیریتی وی برای توسعه استان استفاده شود.

دژکام ادامه داد: طی سال های اخیر اقدامات خوبی در فارس انجام شده که انتظار است این اقدامات تداوم یابد و کارهای خوب متوقف نشود.

وی اظهار کرد: توقف یک کار و فعالیت خوب که با پول بیت المال به مرحله ای از پیشرفت رسیده تضییع حقوق ملت است و لذا از استاندار جدید فارس درخواست می‌شود با اشرافی که به مسائل کلان مدیریتی و حقوقی دارد همه مسئولان را ملزم به تلاش برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام کند و اطمینان داشته باشد که در این راه از کمک و حمایت مردم نیز بهره مند خواهد بود.

امام جمعه شیراز: کمک به دولت وفاق ملی، وظیفه همگانی است

در این آیین، حسینعلی امیری به عنوان استاندار فارس معرفی و از تلاش های محمد هادی ایمانیه تقدیر شد.

امیری، زاده 1345 در سنقر استان کرمانشاه، معاون امور مجلس رئیس جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم بود.

وی همچنین قائم‌ مقام وزیر کشوردر امور مجلس و سخنگوی وزارت کشور در دولت های یازدهم و دوازدهم بود.

امیری دارای دکترای تخصصی حقوق عمومی و دانش‌آموخته دانشگاه شیراز است.

از دیگر سوابق وی می توان به معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، رئیس کل دادگستری استان‌های فارس، کردستان و خوزستان و مدرس دانشگاه اشاره کرد.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *