الویت امروز دشمن جنگ رسانه‌ای است

الویت امروز دشمن جنگ رسانه‌ای است

به گزارش سیگنال به نقل از شبکه خبر، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

دکتر محمد باقر قالیباف در پنجمین اجلاسیه سراسری شبکه تربیتی صالحین بسیج گفت: اولویت امروز دشمن در جنگ با ما جنگ رسانه‌ای برای بی اعتمادی مردم به نظام اسلامی و پس از آن جنگ اقتصادی است، زیرا دشمن باور دارد مردم پشتوانه این انقلاب هستند.
دکتر قالیباف افزود: مردم همواره نقش مهم و محوری در امور کشور داشته اند و با وجود این که در پیروزی انقلاب اسلامی نیز مردم از هر مذهب، قوم و طایفه نقش بسزایی داشتند، اما متاسفانه در این سال‌ها آن‌ها را در عرصه‌های مختلف اداره کشور یا حذف و یا گروه بندی کرده ایم که این امر موجب ایجاد مشکلاتی در حوزه اجرایی شده است.
وی با تاکید بر این که اگر از طرفیت‌های مردمی استفاده نشود دچار آسیب می‌شویم افزود: قدرت انقلاب در دل 80 میلیون جمعیت است و اگر دل مردم با انقلاب همراه نبود ما دچار مشکل می‌شدیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:از آغاز اسلام تا کنون هم هر جا اسلام آسیب دیده ناشی از آن بوده است که مردم نبودند از این رو مردم را نبایددسته بندی و از هم جدا کنیم.
آقای قالیباف گفت: امام خمینی (ره) در سال 1342 به این نکته ایمان داشتند که سنت‌های الهی پابرجاست و برای تحقق دین باید مقابل ظلم ایستاد و برای دین خدا هزینه داد و این درست در زمانی بود که دو قطبی مطلق در جبهه غرب و شرق وجود داشت، اما امام ره نه به سراغ توده‌ای‌ها و نه به سراغ نیرو‌های مسلح رفتند، زیرا مردم را باور داشتند؛ مردم هم همه مردم پای کار آمدند تا انقلاب اسلامی به پیروزی دست یافت.
وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب تا امروز هم اگر چه حزب شیطان و استکبار همچنان مقابل انقلاب اسلامی ایستاده و از هیچ اقدامی فروگذار نکرده است، اما این انقلاب همچنان با قدرت به مسیر خود ادامه داده است.
رئیس قوه مقننه در ادامه سخنانش بر نقش مهم صالحین هم در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت:طرح تربیت صالحین در این مقطع زمانی که جبهه اصلی حزب خدا و حزب شیطان با همه قوامقابل هم قرار گرفته‌اند، موضوع مهم و دستور مقام معظم رهبری است.
رئیس سازمان بسیج کشور هم که در مراسم آغاز این اجلاس سراسری سخن گفت بر تکامل و تقویت بسیج تاکید کرد و افزود: در صورت نیاز امکانات لازم را نیز به این امر اختصاص خواهیم داد.
سردار سلیمانی افزود: در سند راهبردی اعتلای 10 ساله بسیج، تربیت هشت تا 10 میلیون جوان مومن و انقلابی پای کار و پیشران در نظر گرفته شده است.
وی گفت: همچنین باید یک و نیم میلیون نیروی کادر را توانمند کنیم که تاکنون در این زمینه تمرکز خوبی نداشته ایم.
رئیس سازمان بسیج کشور افزود:شبکه صالحین زیر ساخت است و بنای رفیعی باید در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی بسیج، برآن بنا شود.
در این اجلاس سه روزه 200 نفر از استادان بسیج صالحین حضور دارند.

0002