اغاز پشتیبانی از سپرده‌گذاری منفعل(Passive Staking) استلار توسط بایننس

اغاز پشتیبانی از سپرده‌گذاری منفعل(Passive Staking) استلار توسط بایننس
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از کوینیت، صرافی رمزارزی بایننس(Binance) که از لحاظ حجم مبادله بزرگ‌ترین صرافی جهان می‌باشد، در هفته‌ی جاری با انتشار یک پست توییتری اعلام کرد که هم اکنون از انباشت منفعل(Passive Staking) برای رمزارز استلار(XLM) پشتیبانی می‌کند. براساس این اعلامیه، صرافی بایننس تصویربرداری روزانه از موجودی حساب XLM کاربران را […]

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

صرافی رمزارزی بایننس(Binance) که از لحاظ حجم مبادله بزرگ‌ترین صرافی جهان می‌باشد، در هفته‌ی جاری با انتشار یک پست توییتری اعلام کرد که هم اکنون از انباشت منفعل(Passive Staking) برای رمزارز استلار(XLM) پشتیبانی می‌کند. براساس این اعلامیه، صرافی بایننس تصویربرداری روزانه از موجودی حساب XLM کاربران را اغاز کرده است و این فرایند را هر روز در ساعت ۱۲ نیمه شب به وقت جهانی انجام خواهد داد.

Binance

توزیع سپرده‌ها به صورت ماهانه و براساس مجموع درصد استلار تحت نگهداری کاربر پرداخت می‌شوند. لازم به ذکر است که کاربران برای اینکه واجد شرایط شرکت در این رویداد باشند، باید حداقل ۱۰ واحد رمزارز XLM در حساب خود نگهداری کنند.

پست توییتری بایننس

بایننس همچنین یاداور شده است که اولین مرحله‌ی توزیع پاداش سپرده‌گذاری XLM در روز ۱ام سپتامبر انجام خواهد شد، علاوه‌ بر این، در تاریخ مذکور ۹ میلیون ۵۰۰ هزار واحد رمزارز XLM نیز بین کاربران توزیع می‌شود؛ که به گفته‌ی بایننس تنها یک مرتبه رخ خواهد داد.

تیم بایننس در نهایت خاطر نشان کرد:

گرچه پاداش سپرده‌گذاری به دلیل افزایش موجود حساب کاربران در طول زمان افزایش می‌یابد، اما کاربرانی که رمزارز XLM نگهداری می‌کنند، ممکن است در اولین مرحله‌ی توزیع، پاداشی با ارزش معادل ۱۰ تا ۱۲ ماه انباشت استلار را دریافت کنند. Binance Team

در حال حاضر بایننس از سپرده‌گذاری رمزارزهای دیگری همچون نیو(NEO)، اونتولوژی(ONT) و وی‌چین(VET) به همراه توزیع ماهانه، پشتیبانی می‌کند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها