اعلام ساعت کار جدید شعب بانک سامان

اعلام ساعت کار جدید شعب بانک سامان
خلاصه اخبار

ساعت خدمات‌رسانی شعب بانک سامان در شش ماه نخست سال ۱۳۹۸ اعلام شد. به گزارش روابط عمومی بانک سامان، شعب بانک سامان در استان‌های تهران و البرز در شش ماه آینده، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۴۵ تا۱۵:۴۵و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۲:۴۵آماده ارائه خدمات بانکی خواهند بود.

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، ساعت کاری شعبه هایپر استار نیز از ساعت ۸ تا ۱۸ در روزهای شنبه تا چهارشنبه و ۸ تا ۱۳در روزهای پنج‌شنبه است. بر اساس این گزارش، شعب بانک در استان‌های اصفهان، فارس، قم، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی، خراسان‌رضوی، اردبیل و شهر اهواز در شش ماه آینده، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ آماده ارائه خدمات بانکی خواهند بود.

بنا بر این گزارش، ساعت کاری شعبه سیتی‌سنتر اصفهان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در روزهای شنبه تا چهارشنبه و ۸:۳۰ تا ۱۴ در روزهای پنج‌شنبه است. بنا بر این گزارش شعب سایر شهرستان‌ها نیز در بهار و تابستان ۱۳۹۸، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۱۵ و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۱۵ ارائه خدمت خواهند کرد. شعب بانک سامان در مناطق آزاد کیش و قشم بر اساس ساعت کار اعلامی سازمان مناطق آزاد از ساعت ۷:۳۰ تا۱۵:۳۰ در روزهای شنبه تا چهارشنبه و ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در روزهای پنج‌شنبه است.

شعبه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و واحدCIP نیز همانند دیگر روزهای سال، به‌صورت بیست‌وچهار ساعته در خدمت هموطنان است. همچنین ساعت کاری واحدهای ستادی بانک سامان در شش ماه نخست سال جاری از ۷:۳۰ تا ۱۶:۱۵ خواهد بود.

منبع: donya-e-eqtesad.com

برچسب‌ها