اکثر مردم آمریکا به بیت کوین بیشتر از ارز دیجیتال فیسبوک اعتماد دارند!

اکثر مردم آمریکا به بیت کوین بیشتر از ارز دیجیتال فیسبوک اعتماد دارند!
خلاصه اخبار

به نقل از کوین تلگراف، علیرغم شهرت لیبرا به عنوان رمزارزی باثبات و قابل اعتماد، تنها 2 درصد از آمریکایی‌ها به ارز دیجیتال فیسبوک بیشتر از بیت کوین اعتماد دارند.

نتایج حاصل از نظرسنجی انجام گرفته توسط شرکت آمارگیری «سیویک ساینس» با هدف ارزیابی افکار عمومی پیرامون لیبرا، حاکی از این است که اطمینان و اعتماد 40% از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی نسبت به لیبرا کمتر از رمزارزهای دیگر همچون اتریوم، ریپل و بیت‌کوین است و 35% آنها به جای لیبرا به بیت‌کوین، اعتماد می‌کنند. همچنین 39% از پاسخ‌دهندگان مطمئن از پاسخ خود نبودند و تنها 5% از آنها به لیبرا و بیت‌کوین به یک اندازه اعتماد دارند.

با درنظر گرفتن تمامی نگرانی‌ها در مورد امنیت و حریم خصوصی، 77% از افرادی که مورد مطالعه قرار گرفتند، حاضر به دادن اطلاعات خود به فیس‌بوک نیستند و به آن اعتماد ندارند، 21% از افراد به فیس‌بوک اعتماد اندکی دارند و 2% باقی‌مانده فیس‌بوک را قابل‌اعتماد می‌دانند. بنابراین تعجب‌آور نیست که 86% مردم ایالات متحده هیچ‌گونه علاقه‌ای به لیبرا ندارند و تنها 5% افراد مشتاق به استفاده از آن هستند.

با وجود نظرات منفی فراوان پیرامون لیبرا، سوالی که مطرح می‌شود این است: آیا بایستی به فیس‌بوک اعتماد کرد یا خیر؟ البته درحال‌حاضر هیچ‌کس نمی‌داند این شرکت چه برنامه‌ای برای رمزارز خود دارد.

دیوید مارکوس در جلسه اقامه شهادت، با شمار زیادی از سناتورهای نگران مواجه شد که از وی در خصوص علل و دلایل فیس‌بوک برای راه‌اندازی لیبرا سؤال می‌کردند. علاوه بر این از وی می‌پرسیدند که چرا مردم بایستی در حوزه اطلاعات شخصی خود به فیس‌بوک اعتماد کنند و یا این‌که فیس‌بوک از عواقب انجام این کار آگاه است. اما دیوید مارکوس با رد کردن سوالات یا دادن جواب‌های غیرمستقیم، پاسخ روشنی به هیچ‌یک از این سوالات نداد و ابهامات بسیاری را درباره آینده باقی گذاشت.

تنها وجه مثبت در صحبت‌های دیوید مارکوس این بود که فیس‌بوک تازمانی‌که تمامی نگرانی‌های قانونی رفع نشوند، اقدامی در این حوزه انجام نخواهد داد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها