اسرائیل بداند ایران قدرت دفاعی دیگری بالاتر از وعده صادق دارد

اسرائیل بداند ایران قدرت دفاعی دیگری بالاتر از وعده صادق دارد
خلاصه اخبار

دیپلمات پیشین ایران گفت: رژیم صهیونیستی متوجه شده ما قدرت دفاعی دیگری بالاتر از وعده صادق ۲ داریم، امیدواریم نخواهند نیروهای ارتش و سپاه ما را بیازمایند.

به گزارش ایسنا، قرارگاه پدافند هوایی کشور در پی شنیده شدن صدای انفجار و فعال شدن پدافندها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به‌رغم رغم هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

در همین راستا رسانه‌های عربی خبر دادند که رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزگری‌های خود در منطقه، بامداد شنبه سعی داشت پایگاه‌هایی نظامی در استان تهران را هدف قرار دهد که شکست خورد.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی همزمان با این اقدام تجاوزکارانه، تصویری از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر و «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم را در پناهگاه پایگاه نظامی «کریا» در نزدیکی تل‌آویو منتشر کرد.

شبکه المیادین نیز به نقل از منابع آگاه خبر داد پدافند هوایی ایران پهپادهای اسرائیلی را که قصد داشتند پایگاه‌های نظامی در شرق استان تهران را هدف قرار دهند، سرنگون کرد. 

منابع آگاه همچنین گفته تلاش رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن پایگاه‌های پدافندی در استان تهران با شکست مواجه شده است. 

این منابع اعلام کرده‌اند تمام اهداف متخاصم در حومه تهران ساقط شده‌اند. 

همچنین وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه چند مرکز نظامی در ایران را به‌عنوان نقض آشکار حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل متحد، به ویژه اصل منع تهدید یا توسل به زور علیه تمامیت سرزمینی و حاکمیت ملی کشورها، دانسته و به شدیدترین وجه محکوم کرد.

اسرائیل بداند ایران قدرت دفاعی دیگری بالاتر از وعده صادق دارد
اوضاع عادی در تهران پس از اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی

مقاومت همچنان زنده و پویاست

«سید علی سقائیان» در گفت‌و گو با ایسنا در ارزیابی خود از اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در حمله به تعدادی از مراکز نظامی ایران اظهار کرد: با توجه به عملیات‌های وعده صادق 1 و 2 توانایی‌های نظامی،‌ دفاعی و پدافندی ما بر دشمن صهیونیستی محرز و مشخص بود اما این رژیم برای حفظ وجهه نامشروع خود در برابر افکار عمومی با توجه به جنایت‌هایی که طی یکسال گذشته انجام داده که منجر به کشته شدن بیش از 40 هزار زن و کودک شد، دست به چنین اقداماتی می‌زند. 

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با ضرباتی که از سوی حزب‌الله، حماس و انصارالله یمن دریافت کرد، متوجه شد که قدرت مقاومت با ترور رهبران آن از بین نرفته و این مقاومت همچنان زنده و پویا است از این رو برای حفظ وجهه نامشروع خود در برابر افکار عمومی علی رغم هشدارهایی که ایران از طریق کانال‌های سیاسی و همچنین از سوی وزیر امور خارجه کشورمان اعلام شده بود که دست از پا خطا کند پاسخ متناسب به آن داده خواهد شد، بامداد پنجم آبان ماه جاری اقدام به حمله به تعدادی از مراکز نظامی ایران کرد. 

این دیپلمات پیشین کشورمان همچنین بیان کرد: امیدوارم رژیم صهیونیستی متوجه شده باشد که به اهداف خودش نرسیده و قدرت پدافندی ایران در دفاع موفق عمل کرد، اقدامی نکند که ایران عملیات دیگری را در قالب عملیات وعده صادق 3 انجام دهد. 

اسرائیل بداند ایران قدرت دفاعی دیگری بالاتر از وعده صادق دارد
عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی

مقاومت ادامه دارد

سفیر سابق کشورمان در ارمنستان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به‌رغم حمایت‌های آمریکا، قدرت پدافندی و آفندی ما را دریافت کرده و متوجه شده که ما قدرت دفاعی دیگری بالاتر از وعده صادق 2 داریم، امیدواریم نخواهند که نیروهای ارتش و سپاه ما را بیازمایند و در آینده نزدیک دست از اشغالگری و جنایت بردارند و شاهد آتش‌بس فوری در غزه و لبنان باشیم. 

سقائیان افزود: با توجه به تلاش‌های مقاومت چه در لبنان توسط نیروهای حزب‌الله و یا سایر بخش‌های مقاومت در یمن، عراق، سوریه و غزه، رژیم صهیونیستی متوجه شده باشد که پاسخ 76 سال اشغالگری، چیزی جز بیداری نهضت اسلامی و مقاومت نیست. 

وی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی متوجه شده که با وجود ترور رهبران مقاومت، ضربات محکمی را دریافت می‌کند و چاره‌ای جز دست از کشیدن از اشغال ندارد زیرا مقاومت ادامه خواهد داشت. 

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *