استقبال حماس از پاسخ گسترده مقاومت لبنان به صهیونیست‌ها

استقبال حماس از پاسخ گسترده مقاومت لبنان به صهیونیست‌ها
خلاصه اخبار

جنبش حماس از پاسخ گسترده مقاومت لبنان به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان استقبال کرد.

به گزارش ایسنا، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما پاسخ گسترده مقاومت لبنان به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان با حمله به پایگاه‌های نظامی و استراتژیک این رژیم و شجاعت و پایداری آن‌ها در مقابل ماشین کشتار صهیونیسم و تصمیمشان برای ادامه نبرد در حمایت و پشتیبانی از ملت و مقاومت فلسطین در غزه و کرانه باختری را تحسین می‌کنیم.

طبق گزارش سما، در بیانیه حماس آمده است: پاسخ ویژه مقاومت لبنان به جنایت‌های اشغالگران نشان دهنده شکستن طرح صهیونیست‌ها برای از بین بردن ارتباط بین مقاومت فلسطین و محور مقاومت در منطقه است. آنطور که بنیامین نتانیاهوی جنایتکار ادعا می‌کند این مسئله موجب بازگرداندن صهیونیست‌ها به خانه‌هایشان نمی‌شود بلکه بر تعداد صهیونیست‌های فراری از الجلیل می‌افزاید.

حماس تاکید کرد: تحول ویژه در پاسخ مقاومت در لبنان، عراق و یمن پایداری ملت فلسطین را تقویت می‌کند و کابینه رژیم اشغالگر را که برای ایجاد معادلات جدید به نفع خود تلاش می‌کند، دچار آشفتگی و سردرگمی می‌کند.

حزب‌الله لبنان طی ساعات گذشته در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان حملات گسترده‌ای را به مواضع حساس ارتش این رژیم انجام داد. طبق گفته رسانه‌ها حزب‌الله با بیش از 150 موشک و پهپاد اهداف صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را مورد حمله قرار داد.

مقاومت اسلامی لبنان امروز برای دومین بار پایگاه و فرودگاه «رامات دیوید» را هدف حملات موشکی قرار داد. حزب‌الله در عملیات مهم دیگر خود مجتمع‌های شرکت صنایع نظامی «رافائل» را هدف قرار داد.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به‌عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *