استفاده‌ از فناوری بلاکچین برای نظارت بر کیفیت هوا در میامی

استفاده‌ از فناوری بلاکچین برای نظارت بر کیفیت هوا در میامی
خلاصه اخبار

فهرست عناوینمیامی در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به یکی از اولین شهرهای بزرگ ایالات متحده است که کیفیت هوای خود را با استفاده از شبکه غیرمتمرکز اینترنت اشیا (IoT) ساخته شده بر روی Algorand بررسی می کند. شرکت فرانسوی فناوری محیط زیست Planetwatch در نظر دارد که به وسیله‌ی استقرار شبکه ای از […]

استفاده‌ از فناوری بلاکچین برای نظارت بر کیفیت هوا در میامی

میامی در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به یکی از اولین شهرهای بزرگ ایالات متحده است که کیفیت هوای خود را با استفاده از شبکه غیرمتمرکز اینترنت اشیا (IoT) ساخته شده بر روی Algorand بررسی می کند.

شرکت فرانسوی فناوری محیط زیست Planetwatch در نظر دارد که به وسیله‌ی استقرار شبکه ای از حسگرهای کیفیت هوا در سراسر شهر میامی بر غلظت آلودگی هوانظارت داشته باشد .

شرکت Planetwatch  پنج نوع مختلف سنسور کیفیت هوا را با تامین مالی صندوق 10 میلیون دلاری Borderless Capital PLANETS توسعه داده است قرار حسگرها در سراسر شهر از جمله در خانه های ساکنان شهر مستقر شوند

هر سنسور غلظت آلودگی هوا را در یک منطقه تشخیص می دهد. هنگامی که این داده‌ها در یک شبکه ترکیب شوند، به ساکنان و مقامات شهر کمک می کنند تا سطوح بالاتری از آلودگی را تجزیه و تحلیل کنند. داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط حسگرها در بلاک چین Algorand ثبت می‌شود و آن را ضد دستکاری و دائمی می‌کند.

فرانسیس سوارز، شهردار میامی، یکی از مدافعان قدیمی استفاده از فناوری بلاک چین بوده است. او در رویداد DeCipher در میامی در 29 نوامبر گفت:

داده‌های این پروژه نقش مهمی در تلاش‌های ما برای سازگاری با آب و هوا و همچنین جاه‌طلبی‌های ما برای تبدیل میامی به کانونی برای بازارهای سرمایه دیجیتال خواهد داشت.

ساکنانی که موافق اجرای سنسور در خانه خود هستند، با ارز سیاره (Planets) پاداش می گیرند. سیارات را می توان به قیمت فیات در بازار آزاد فروخت یا با Earth Credits مبادله کرد.

توکن‌های Earth Credits  توکن‌های غیرقابل تعویضی هستند که PlanetWatch به عنوان ارز داخلی برای محصولات و خدمات خود استفاده می‌کند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها و اخبار ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ارز دیجیتال سیگنال مراجعه نمایید.