استراتژی معامله‌گر باهوش که تنها در ۲۰ دقیقه ۱۴۰ هزار دلار سود کرد!

استراتژی معامله‌گر باهوش که تنها در ۲۰ دقیقه ۱۴۰ هزار دلار سود کرد!
خلاصه اخبار

معامله‌گری باهوش موفق شد تا با استفاده از یک استراتژی خارق‌العاده در طول چند دقیقه صدها هزار دلار سود کند. به گزارش میهن بلاکچین، پلتفرم تحلیلی لوک آنچین (LookOnChain)، در تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) توییتی منتشر کرد و در آن پرده از راز معامله‌گری برداشت که موفق شد تا با شیوه‌ای پر ریسک، جیب …

معامله‌گری باهوش موفق شد تا با استفاده از یک استراتژی خارق‌العاده در طول چند دقیقه صدها هزار دلار سود کند.

به گزارش میهن بلاکچین، پلتفرم تحلیلی لوک آنچین (LookOnChain)، در تاریخ 25 اکتبر (4 آبان) توییتی منتشر کرد و در آن پرده از راز معامله‌گری برداشت که موفق شد تا با شیوه‌ای پر ریسک، جیب خود را پر از پول کند!

آنچه در این مطلب می‌خوانید

معامله‌گری که 140 هزار دلار از یک معامله سود کرد

ماجرا از آنجا آغاز شد که چشمان این معامله‌گر به لیستینگ صرافی بایننس (Binance) افتاد. از آنجایی که صرافی بایننس یکی از بزرگترین صرافی‌های متمرکز جهان است، لیست شدن یک توکن در این صرافی ‌می‌تواند به معنای رسیدن قیمت به اوج‌های جدیدی باشد و این معامله‌گر به‌خوبی این قضیه را درک کرده بود.

لوک آنچین این قضیه را این‌طور توصیف کرد:

یک معامله‌گر زیرک با نظارت بر لیستینگ جدید صرافی بایننس، موفق شد تا تنها در طول 20 دقیقه 140 هزار دلار سود کند!

در همان لحظه‌ای که بایننس قرارداد فیوچرز دائمی مودنگ (MOODENG) را لیست کرد، او با استفاده از 1,300 توکن سولانا خود حدودا 2.77 میلیون توکن مودنگ خرید و کمی بعد آن را با قیمت 2,109 سولانا فروخت…

این معامله‌گر موفق شد تا تنها در طول چند دقیقه 809 سولانا (معادل 140 هزار دلار) سود کند. اما جالب اینجاست که او در زمان لیست شدن قرارداد فیوچرز توکن گوت (GOAT) نیز موفق شده بود 17 هزار دلار سود کند. این موضوع نشان می‌دهد که موفقیت او تنها از روی شانس نبوده است.

ورود به معاملات کریپتو بسیار حساس و پرخطر است و نیاز به تشخیص فرصت و زمان مناسب دارد و مهم‌تر از همه، نحوه مدیریت سود برای جلوگیری از ضرر؛ این سرمایه‌گذار نیز دقیقا از این موضوع اطلاع داشت.

او در زمان مناسب (پیش از لیست شدن در بایننس) توکن‌های مناسبی (MOODENG و GOAT) را انتخاب کرد؛ ارزهای که درحال حاضر محبوب‌ترین میم‌کوین‌ها هستند.

آیا این استراتژی برای شما هم مناسب است؟

استراتژی معامله با لیستینگ جدید، یک شیوه ساده و در عین‌حال چالش برانگیز است، یک اشتباه کوچک می‌تواند منجر به ضررهای سنگین مالی شود. با وجود اینکه در ظاهر ساده به‌نظر می‌رسد، بسیار پیچیده است، زیرا معامله‌گر باید به‌دنبال فرصت‌های جدید باشد. مهم‌تر از همه اینکه باید دائما به برنامه لیستینگ چندین صرافی محبوب ارز دیجیتال توجه کند تا بتواند فرصت‌های مناسب را شناسایی کند.

با وجود اینکه هر روز صدها ارز دیجیتال جدید وارد بازار می‌شوند، توکن‌های محدودی هستند که موفق می‌شوند تا توجه معامله‌گران را به خود جلب کنند. بنابراین، فردی که به این استراتژی علاقه‌مند است باید در تمام مراحل با سرعت بالایی عمل کند. یعنی با سرعت زیادی توکن‌ها بالقوه را شناسایی کرده، لیستینگ صرافی‌ها را بررسی کند و زمان مناسب برای ورود و خروج از معاملات را پیدا کند.

با این وجود، تمام این برنامه‌ریزی‌ها هم باعث نمی‌شود که این استراتژی برای شما مناسب باشد. چنین استراتژی‌هایی که زمان محدودی برای عمل کردن دارید، نیازمند تلاش‌های بسیاری هستند و خطرات بسیاری نیز به‌همراه دارند.

برای مثال، نوسانات بازار می‌تواند سرمایه شما را نابود کند. علاوه بر آن، شرایط نقدینگی نیز می‌تواند معامله را برای شما چالش‌ برانگیزتر کند. حتی برخی از عوامل فنی و تاخیرهای معاملاتی ناشی از حجم بالای معاملات، می‌تواند تلاش‌های شما برای خروج از قرارداد را بی‌نتیجه بگذارد.

با این حال، تعداد کمی از معامله‌گران با استفاده از این روش موفق شده‌اند؛ همین امر هم آن را به یکی از محبوب‌ترین استراتژی‌های بازار تبدیل کرده است.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *