ارزش بازار ترون از شیبا اینو پیشی گرفت

ارزش بازار ترون از شیبا اینو پیشی گرفت
خلاصه اخبار

طبق داده‌های ارائه‌شده توسط کوین مارکت کپ، در حال حاضر ارزش بازار ترون از میم کوین شیبا اینو پیشی گرفته است. ترون در حال حاضر با ارزش بازاری ۷.۲۸۷ میلیارد دلاری در رده چهاردهم بازار ارزهای دیجیتال جای گرفته و شیبا اینو نیز با ارزش بازار ۶.۷۶۶ میلیارد دلاری خود به جایگاه پانزدهم بازار سقوط کرده است.ترون به تازگی استیبل کوین USDD خود را که بر اساس الگوریتمی مشابه استیبل کوین شکست‌خورده UST شبکه ترا اجرا می‌شود، راه‌اندازی کرده و در مدت کمتر از ۳ هفته به جمع ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار راه یافته است. از همین رو، شبکه ترون از زمان راه‌اندازی استیبل کوین خود تاکنون، بیش از ۵.۸ میلیارد توکن TRX با ارزشی نزدیک به ۴۶۲ میلیون دلار سوزانده است که این امر عامل اصلی رشد این دارایی بوده است.

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال

طبق داده‌های ارائه‌شده توسط کوین مارکت کپ، در حال حاضر ارزش بازار ترون از میم کوین شیبا اینو پیشی گرفته است. ترون در حال حاضر با ارزش بازاری 7.287 میلیارد دلاری در رده چهاردهم بازار ارزهای دیجیتال جای گرفته و شیبا اینو نیز با ارزش بازار 6.766 میلیارد دلاری خود به جایگاه پانزدهم بازار سقوط کرده است.

ترون به تازگی استیبل کوین USDD خود را که بر اساس الگوریتمی مشابه استیبل کوین شکست‌خورده UST شبکه ترا اجرا می‌شود، راه‌اندازی کرده و در مدت کمتر از 3 هفته به جمع 100 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار راه یافته است. از همین رو، شبکه ترون از زمان راه‌اندازی استیبل کوین خود تاکنون، بیش از 5.8 میلیارد توکن TRX با ارزشی نزدیک به 462 میلیون دلار سوزانده است که این امر عامل اصلی رشد این دارایی بوده است.