ادغام مرورگر Brave با بلاک چین Solana

ادغام مرورگر Brave  با بلاک چین Solana

به گزارش کوین تلگراف ، بیش از 42 میلیون نفر از کاربران مرورگر Brave به زودی می توانند از برنامه های غیرمتمرکز (dApps) سولانا در این مرورگر استفاده کنند .
در جریان کنفرانس سولانا در لیسبون پرتغال مدیران شرکت Brave و Solana LAB اعلام کردند که مرورگرBrave با بلاکچین Solana ادغام می شود و قابلیت ارائه برنامه های غیرمتمرکز (dApps)سولانا بر روی این مرورگر فراهم می شود . به طور همزمان ، سولانا استفاده از توکن BAT (Basic Attention Token) که توکن بومی مرورگر Brave هست را در میان کاربران dApp خود ترویج می دهد .
تمرکز اصلی مرورگر Brave بر بروی حفظ حریم خصوصی کاربران است و به کاربران امکان مسدود کردن تبلیغات ، ردیاب ها و کوکی های بین سایتی را می دهد . این مرورگر همچنین دارای یک کیف پول دیجیتال داخلی ست که مشابه MetaMask به کاربران اجازه می دهد توکن های خود را داخل آن نگهداری کنند و به وسیله آن با برنامه های غیرمتمرکز (dApps) تعامل داشته باشند . علاوه بر این کاربران می توانند با استفاده از ارز اختصاصی مرورگر( Bat) به سازندگان محتوای موردعلاقه خود در پلتفرم هایی مانند توئیتر کمک کنند . مرورگر Brave ، ماهانه 42 میلیون کاربر فعال و 1.3 میلیون سازنده محتوا دارد .
سولانا یک بلاک چین با هدف تقویت راه اندازی برنامه های غیرمتمرکز(dApps) و پروتکل های غیرمتمرکز مالی راه اندازی شده است . این شبکه بواسطه ویژگی سرعت بالا و کارمزد پایین آن شناخته شده است . پروژه های قابل توجهی که از بلاک چین سولانا استفاده می کنند عبارتند از صرافی ارزهای دیجیتالFTX ، پلتفرم پخش موسیقی Audius ، استیبل کوین USDT ، پلتفرم Metaplex برای میزبانی از پروژه های NFT ، شرکت معامله با فرکانس بالا Alameda .
سولانا اخیرا با پشت سر گذاشتن کاردانو (ADA)و تتر (USDT) تبدیل به چهارمین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار شده است .


برای مشاهده متن کامل خبر به این لینک مراجعه کنید

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.