اخبار و رویدادهای مهم آلت‌کوین‌ها (24 شهریور 98)

اخبار و رویدادهای مهم آلت‌کوین‌ها (24 شهریور 98)
خلاصه اخبار

رویدادهای مهم رمز ارزهای دیجیتال در 24 شهریور

اتریوم (ETH)

شرکت چینی لینژی آماده است تا تولید عمده دستگاه‌های ماینینگ اتریوم و اتریوم کلاسیک خود را آغاز کند. الگوریتم مورد استفاده در این دستگاه‌های استخراج، ethash می‌باشد.

رمز ارز

اتریوم کلاسیک (ETC)

هاردفورک اتریوم کلاسیک با موفقیت در تاریخ 12 سپتامبر اجرا شد. پیش از این صرافی OKEx از این هاردفورک حمایت کرده بود.

اتریوم

استلار (XLM)

طبق اعلام شرکت توسعه رمزارز استلار، مایک کندی بنیانگذار شبکه پرداخت الکترونیک زل (Zelle)، مدیر اجرایی جدید استلار خواهد شد. شبکه پرداخت مالی کندی که حجم مبادلات 50 میلیارد دلاری را به ثبت رسانده است، توسط جی پی مورگان، بانک امریکا و موسسات مالی دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استلار

ایاس (EOS)

هکری با استفاده از باگ موجود در اپلیکیشن غیرمتمرکز ایاس‌پلی (EOSPlay) و سیستم وام‌دهی غیرمتمرکز ایاس‌رکس (EOS REX)، بیش از 110 هزار دلار به‌دست آورد.  دنیل لاریمر از توسعه‌دهندگان ایاس در توییتر خود اعلام کرد که این اتفاق تاثیری در صحت عملکرد شبکه ایاس ندارد.

اولین هاردفورک ایاس در 23 سپتامبر رقم خواهد خورد.

ایاس

ریپل (xrp)

مدیر اجرایی ریپل اتهامات وارد شده به این شرکت در مورد پایین نگه داشتن عمدی قیمت این رمزارز را بی‌اساس دانست. برد گارلینگهاوس در مصاحبه با شبکه سی‌ان‌ان گفت که شرکت ریپل بیشتر از هر فردو نهاد دیگری تمایل دارد تا موفقیت رمزارز خود را ببیند.

ریپل

گرام (gram)

سرگی واسین از مدیران ارشد صرافی بلک مون (Blackmoon) که رابطه نزدیکی با سرمایه‌گذاران تلگرام دارد، قیمت احتمالی عرضه رمزارز تلگرام موسوم به گرام را حدود 3 دلار پیش‌بینی می‌کند.

لیبرا

لیبرا (Libra)

سیگال مندکلر، معاون وزیر خزانه‌داری امریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی اعلام کرد: لیبرا و سایر ارزهای دیجیتال می‌بایست برای فعالیت در امریکا قوانین ضد پول‌شویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم را رعایت کنند.

برونو لومر، وزیر دارایی فرانسه نسبت به ارز دیجیتال لیبرا ابراز نگرانی کرد و اعلام کرد این ارز می‌تواند برای حاکمیت کشورهای اروپایی خطرآفرین باشد. وی در گفتگو با خبرنگاران گفت که ماه آینده با همتایان خود نسبت به امکان عرضه یک ارز دیجیتال عمومی در اروپا به بحث و تبادل نظر خواهد پرداخت.

برتراند پرز رئیس انجمن لیبرا اعلام کرد که این رمزارز در نیمه دوم سال 2020 عرضه خواهد شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.