اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 31 اردیبهشت 1398

اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 31 اردیبهشت 1398
خلاصه اخبار

با وب سایت سیگنال همراه شوید تا مهم ترین اخبار و رویدادهای بازار آلت کوین ها را در تاریخ 31 اردیبهشت 1398 مورد بررسی قرار دهیم.

در این مطلب آخرین اخبار منتشر شده در رابطه با آلت کوین ها در بازار ارزهای دیجیتال مورخ 1398/02/31 مورد بررسی قرار می گیرد:

ارز دیجیتال استلار (XLM)

هفته گذشته شبکه استلار برای نزدیک به یک ساعت از کار افتاد و تایید تراکنشها را متوقف کرد. اگرچه در این از کارافتادگی شبکه هیچ پول و سرمایه ای از بین نرفته اما انتقادها از شبکه را افزایش داده و نشان داد که شبکه استلار آنقدرها که انتظار میرفت غیر متمرکز نیست.سناریوی متوقف شدن شبکه استلار یک ماه پیش توسط محققین موسسه علوم و فنون پیشرفته کره (KAIST) پیش‌بینی شده بود.

ارز دیجیتال ترون (TRX)

ترون (TRX) در حال کار روی برخی ویژگی های حفظ حریم خصوصی با استفاده از الگوریتم اثبات دانایی صفر (zero-knowledge proof) تحت عنوان zk-SNARKs می باشد و در آینده ای نزدیک این ویژگی را اضافه خواهد کرد. این ویژگی جدید به کاربران اجازه انجام تراکنش های محرمانه روی شبکه ترون را خواهد داد.

بخشی از این ویژگی ها طی چند روز آینده روی شبکه تست ترون فعال و در دسترس توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت. استفاده از قابلیت انجام تراکنش های محرمانه در این حالت به انتخاب کاربر خواهد بود. قابلیتی که هم اکنون برخی ارزهای حفظ حریم خصوصی بازار از جمله زی کش (ZEC) دارا هستند.

در خبر دیگری در رابطه با ترون اعلام شد که صرافی اککس (OKEx) از دیروز معاملات آتی ارز دیجیتال ترون (TRX) را به پلتفرم خود اضافه نموده است.

اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 31 اردیبهشت 1398

ارز دیجیتال آمبروسس (AMB)

پروژه آمبروسس (AMB) اعلام کرد که زنجیره های جانبی (Sidechains) را به ساختار بلاکچین خود اضافه کرده و همچنین امکان ساخت توکن های جدید بر پایه این بلاکچین را فراهم کرده است. توسعه زنجیره‌های جانبی برای ارتقاء کلی و کارایی شبکه AMB مهم است و به بهبود امنیت و افزایش مقیاس‌پذیری آن کمک می‌کند.

اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 31 اردیبهشت 1398

ارز دیجیتال اسکای کوین (SKY)

تیم اسکای کوین (SKY) برای ماه‌های پیش رو چند آپدیت جدید برنامه ریزی کرده است و از اولین آپدیت بزرگ شبکه خود در تاریخ 1 ژوئن، رونمایی خواهد کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.