اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 29 اردیبهشت 1398

اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 29 اردیبهشت 1398
خلاصه اخبار

با وب سایت سیگنال همراه شوید تا مهم ترین اخبار و رویدادهای بازار آلت کوین ها را در تاریخ 29 اردیبهشت 1398 مورد بررسی قرار دهیم.

در این مطلب آخرین اخبار منتشر شده در رابطه با آلت کوین ها در بازار ارزهای دیجیتال مورخ 1398/02/29 مورد بررسی قرار می گیرد:

ارز دیجیتال کازماس (ATOM)

سرویس ارائه دهنده خدمات پرداخت اسپند (Spend) کوین (Cosmos (ATOM را به اپلیکیشن و کارت های اعتباری خود اضافه کرده و از این پس کاربران آن می توانند با استفاده از حساب های بانکی خود مستقیما توکن ATOM را خرید و فروش کنند. همچنین در بیش از 40 میلیون فروشگاه در سراسر جهان امکان خرید با استفاده از ویزا کارت های این شرکت و پرداخت از طریق ATOM فراهم شده است.

ارز دیجیتال الکترونیوم (ETN)

پلتفرم فروشگاه اینترنتی اپن کارت (OpenCart) درگاه پرداخت الکترونیوم (ETN) را به سرویس خود اضافه کرده و از این پس فروشگاه های اینترنتی بسیاری که از این پلتفرم استفاده می کنند می توانند کالا و خدمات خود را در ازای دریافت الکترونیوم به فروش برسانند.

ارز دیجیتال ورج (XVG)

تیم ورج (XVG) که از دسته کوین های محافظ حریم خصوصی است، در توییتر سمی خود اعلام کرد که سرانجام بعد از 15 ماه تلاش تیم توسعه، آخرین نسخه پایدار کد هسته شبکه خود را با عنوان Lumos v5.0 منتشر کرده است. این آپدیت جدید که به صورت عمومی منتشر شده، بزرگترین توسعه فنی است که تا کنون توسط تیم ورج ارائه شده است.

اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 29 اردیبهشت 1398

ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT)

تیم بیت تورنت (BTT) قرار است سه ماهه دوم امسال قابلیت جدیدی به نام بیت تورنت اسپید (BitTorrent Speed) را به کلاینت uTorrent خود اضافه کند که بر اساس آن کاربران این شبکه می توانند با فراهم کردن پهنای باند بیشتر، سید کردن فایل ها برای مدت طولانی تر و در نتیجه سرعت بخشیدن به فرآیند دانلود دیگران را بهبود بخشیده و به عنوان پاداش توکن BTT دریافت کنند.

همچنین در طرف مقابل کسانی که در حال دانلود فایل هستند، با پرداخت هزینه از طریق BTT به سرعت دانلود بیشتری نسبت به کاربران عادی دسترسی خواهند داشت.

ارز دیجیتال کریپتو دات کام (MCO)

تیم کریپتو دات کام از دو سرویس جدید برای کاربران خود رونمایی کرده است:

  1. سرویس کریپتو ارن (Crypto Earn) که به کاربران امکان می دهد رمزارزهای خود را در اپلیکیشن این پروژه سپرده گذاری کرده و تا سالیانه 8 درصد سود دریافت کنند.
  2. سرویس کریپتو کردیت (Crypto Credit) که بر اساس موجودی بیت کوین کاربران به آن ها مبالغی وام می دهد که از طریق کارت های اعتباری این پروژه قابل خرج کردن است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.