احمدی: هر کشوری دربرابر جنایات رژیم صهیونیستی حق دفاع مشروع از خود را دارد

احمدی: هر کشوری دربرابر جنایات رژیم صهیونیستی حق دفاع مشروع از خود را دارد
خلاصه اخبار

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که ما همانطور که بعد از عملیات وعده صادق ۲ هشدار داده بودیم که اگر رژیم صهیونیستی اشتباه محاسباتی کند اقدام ایران شدیدتر و مخرب‌تر خواهد بود، اکنون این اتفاق رخ خواهد داد و با تمام زیرساخت‌های اسرائیل برخورد می‌کنیم.

حجت‌الاسلام وحید احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران دو عملیات وعده صادق 1 و 2 را براساس حقوق بین‌الملل و براساس حقوق بین‌الملل انجام داد که دفاع مشروع محسوب می‌شد.

وی اضافه کرد: ما همان زمان اعلام کردیم که اگر رژیم صهیونیستی دچار اشتباه محاسباتی شود قطعا اقدام ایران شدیدتر و مخرب‌تر خواهد بود؛ اکنون این اتفاق می‌افتد و با تمام زیرساخت‌های اسرائیل برخورد می‌کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سکوت نهادهای بین‌المللی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: در طول 70 سال گذشته تمام قطعنامه‌ها علیه رژیم صهیونیستی وتو شد اکنون هم هیچ اخطار و واکنشی نسبت به جنایات و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی انجام نمی‌شود و حتی نتانیاهو را در کنگره آمریکا تشویق می‌کنند، پس نباید به مجامع بین‌المللی امیدوار بود.

احمدی اضافه کرد: هر کشوری حق دفاع مشروع از خود را دارد و این موضوعی است که همه دنیا آن را پذیرفته است. جمهوری اسلامی ایران براساس قواعد بین‌الملل از خود دفاع مشروع می‌کند ما از قبل به رژیم صهیونیستی اخطار داده بودیم اکنون برخورد ما کشنده‌تر و قوی‌تر از گذشته است کما این‌که تفاوتی در پاسخ ما بین دو وعده صادق 1 و 2 وجود داشت.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *