احداث نخستین نیروگاه تجدیدپذیر یک مگاواتی در قلب تهران

احداث نخستین نیروگاه تجدیدپذیر یک مگاواتی در قلب تهران
خلاصه اخبار

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران گفت: در حوزه تجدیدپذیرها با رویکرد جدی‌تری وارد شده‌ و برای قدم اول قرار است اولین نیروگاه یک مگاواتی تجدیدپذیر در قلب تهران ایجاد شود.

به گزارش ایسنا، فرهاد شبیهی امروز در ششمین همایش نیروگاه‌های تجدیدپذیر، با بیان اینکه تابستان امسال را در حالی پشت سر گذاشتیم که همچنان سهم کم تجدیدپذیرها برای تولید پایدار برق جزو دغدغه‌های اصلی است، افزود: تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا سهم تجدیدپذیرها را افزایش دهیم صنعت برق نیز ثابت کرده است که می‌تواند چالش‌ها را پشت سر بگذارد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران اظهار امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت‌های موجود و با تعریف طرح‌های جدید بتوان در این مسیر گام برداشت.

شبیهی با بیان اینکه در برق تهران تاکید روی توسعه تجدیدپذیرهاست، اظهار کرد: در بدنه جامعه ظرفیت‌های قوی و قدرتمندی وجود دارد که با جلب رضایت سرمایه‌گذاران در شهرهای بزرگ به خصوص تهران امیدواریم بتوانیم بخشی از محدودیت‌های را توسط انرژی‌های تجدیدپذیر تامین کنیم.

به گفته وی در نظر داریم یک مگاوات نیروگاه در قلب تهران ایجاد کنیم که این موضوع یک حرکت جدید برای استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر است و امیدواریم طی دو روز آینده و در این همایش به اهداف پیش‌بینی شده دست یابیم.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *