اجرای مانور ارزیابی مولدهای اضطراری برق مراکز حساس در اهواز

اجرای مانور ارزیابی مولدهای اضطراری برق مراکز حساس در اهواز
خلاصه اخبار

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از برگزاری سیزدهمین رزمایش سراسری پدافند غیرعامل در برق اهواز خبرداد.

محمد فراتی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سیزدهمین رزمایش سراسری پدافند غیرعامل همزمان با دیگر شرکت‌های صنعت برق با هدف ارزیابی آماده بکاری مولدهای برق اضطراری مراکز حیاتی، حساس و مهم با عنوان “پدافندغیرعامل، تدابیر امروز، امنیت فردا، برای ایران پایدار” امروز 6 آبان ماه با حضور نماینده پدافند غیر عامل استان به صورت ارتباط تصویری با تهران در شرکت توزیع برق اهواز اغاز شد و در این رزمایش برق 11 مرکز مهم و حساس قطع شد و مولدهای اضطراری مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: همه ساله همزمان با هفته پدافند غیرعامل، از سوی توانیر و طی ارتباط مستقیم تصویری، رزمایشی جهت آمادگی هرچه بهتر دستگاه‌های خدمات‌رسان به منظور مواجهه با شرایط اضطراری برگزار می‌شود.

فراتی ادامه داد: امسال نیز این رزمایش با حضور مسئولین و نمایندگان متولی پدافند غیرعامل در دیسپاچینگ مرکز همزمان با اعلام سراسری برگزار شد و برق برخی مراکز حساس قطع و مولدهای آن مراکز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیان کرد: گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل از 5 تا 11 آبان ماه است و هفته پدافند غیرعامل با شعار محوری «پدافند غیرعامل، تدبیر امروز، امنیت فردا» و با هدف افزایش آمادگی زیرساخت‌ها نامگذاری شده است و در این راستا برنامه‌های مختلفی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *