اتفاقی باورنکردنی! ETP میم کوین بونک تا پایان سال در آمریکا راه‌اندازی می‌شود

اتفاقی باورنکردنی! ETP میم کوین بونک تا پایان سال در آمریکا راه‌اندازی می‌شود
خلاصه اخبار

بونک (BONK)، محبوب‌ترین میم کوین بلاکچین سولانا به تازگی نقطه عطف مهمی را پشت سر گذاشته که می‌تواند بر پذیرش آن تاثیر به‌سزایی بگذارد. بر اساس اطلاعیه منتشر شده، قرار است محصول قابل معامله در بورس (ETP) بونک در بازار بورس آمریکا راه‌اندازی شود؛ اتفاقی مهم که نخستین بار است برای یک میم کوین رخ …

بونک (BONK)، محبوب‌ترین میم کوین بلاکچین سولانا به تازگی نقطه عطف مهمی را پشت سر گذاشته که می‌تواند بر پذیرش آن تاثیر به‌سزایی بگذارد. بر اساس اطلاعیه منتشر شده، قرار است محصول قابل معامله در بورس (ETP) بونک در بازار بورس آمریکا راه‌اندازی شود؛ اتفاقی مهم که نخستین بار است برای یک میم کوین رخ می‌دهد!

به گزارش میهن بلاکچین، بسیاری از علاقه‌مندان به بونک معتقدند راه‌اندازی ETP بونک در نهایت زمینه را برای عرضه صندوق قابل معامله در بورس (ETF) این میم کوین فراهم می‌کند و به رشد بیشتر قیمت آن منجر می‌شود.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

راه‌اندازی ETP بونک در آمریکا

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در وب‌سایت رسمی سولانا ، یک ETP برای میم کوین بونک در بازار بورس آمریکا در حال راه‌اندازی است که «اولین قدم به سمت راه‌اندازی به سمت ETF بونک است».

تیم توسعه میم کوین بونک به دنبال آن است تا با همکاری شرکت اوسپری فاندز (Osprey Funds) که در راه‌اندازی نخستین ETFهای بیت کوین نقش داشت ETP خودش را تا پایان سال جاری راه‌اندازی کند.

بر اساس این اطلاعیه، ظاهرا نماد این ETP همان BONK خواهد بود.

آیا قیمت بونک افزایش می‌یابد؟

در زمان نگارش این مطلب، هر واحد بونک با قیمت 0.00001722 دلار معامله می‌شود و نسبت به 24 ساعت اخیر 5.67٪ کاهش یافته است. با این حال، برخی از تحلیلگران همچنان به روند آتی این ارز دیجیتال امیدوارند. همچنین راه‌اندازی ETP نیز می‌تواند توجه بیشتری به این میم کوین جلب کند و قیمت آن را افزایش دهد.

معامله‌گری به نام تریدر کاز (TraderKoz) می‌گوید قیمت بونک به تازگی یک الگوی کف سه‌قلو را تکمیل کرده است. در این الگو قیمت سه بار یک حمایت را آزمایش می‌کند و پس از آن افزایش می‌یابد. این الگو در کنار راه‌اندازی ETP بونک، چشم‌انداز این ارز دیجیتال را برای ادامه صعودی نگه داشته است.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *