ابوعبیده: “هدف قرار دادن اقامتگاه نتانیاهو هشداری به رهبران اشغالگر بود”

ابوعبیده: “هدف قرار دادن اقامتگاه نتانیاهو هشداری به رهبران اشغالگر بود”
خلاصه اخبار

ابوعبیده، سخنگوی نظامی گردان‌های قسام، هدف قرار دادن اقامتگاه بنیامین نتنیاهو، نخست‌وزیر اشغالگر را هشداری به رهبران رژیم اشغالگر برشمرد.

العالم – فلسطین اشغالی

سخنگوی گردان های قسام در توییتی که امروز (سه شنبه) در صفحه رسمی “ایکس” خود منتشر کرد ، با اشاره به عملیات حمله به مقر اقامت نتنیاهو ، آن را پیامی به سرکردگان رژیم صهیونیستی دانست و آن پیام این است که هیچ یک از آنان از قصاص عادلانه مردم آزاده و ملت مقاوم فلسطین جان سالم به در نخواهند برد.

ابوعبیده در ادامه، از این “عملیات ویژه” ی حزب الله لبنان در هدف قرار دادن اقامتگاه “جنایتکار جنگی نتنیاهو”، تمجید کرد و افزود “این عملیات به سران جنایتکار اشغالگر این پیام را می دهد که حتی اگر بتوانند از تیررس چشمان بسته ی عدالت بین المللی یگریزند، هرگز از قصاص عادلانه مردم آزاده و ملت مقاوم در امان نخواهند ماند.

ابوعبیده تصریح کرد “شهادت رهبران مقاومت نه تنها باعث تضعیف آن نمی شود، بلکه بر تشدید اراده و عزم مقاومت برای آسیب رساندن به دشمن می افزاید”.

گفتنی است 19 ماه جاری، هیات رسانه ای اسرائیل گزارش داد که یک پهپاد با پرواز در 70 کیلومتری لبنان مستقیما، ساختمانی در “قیساریا” را که هدف قرار داد که بعدا معلوم شد محل اقامت بنیامین نتنیاهو بوده است.

به گفته رسانه های اسرائیلی، پدافند هوایی اشغالگران صهیونیست که با پرواز دادن هلیکوپترهایی به رهگیری این پهپاد در هوا اقدام کرده بودند، نتوانستند آن را در “نهاریا” و سپس “حیفا” ردیابی و رهگیری کنند”.

منبع: العالم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *