آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید هیات رئیسه مجلس برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید هیات رئیسه مجلس برگزار شد
خلاصه اخبار

تهران-ایرنا- آیین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با حضور مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس برگزار شد.

به گزارش ایرنا از خانه ملت، آیین تکریم امیرابراهیم رسولی، مشاور و مدیرکل پیشین دفتر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و معارفه حسین عرفانیان مشاور و مدیرکل جدید این دفتر، پیش از ظهر امروز چهارشنبه 25 مهرماه در سالن جلسات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این مراسم سید محمدجواد شوشتری، مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این تغییرات در همه ادارات و دستگاه‌ها یک امر طبیعی است،گفت: البته تغییراتی که امروز به مناسبت آن اینجا جمع شدیم، تصمیم مدیریتی و بالادستی نبود، بلکه خود آقای رسولی از مدتی پیش اصرار بر این تغییر داشت و مسئولیت جدید ایشان به عنوان مشاور سیاسی رئیس مجلس جایگاه بسیار مهمی است که با توجه به شیرازه آقای رسولی که اساساً سیاسی است، می‌توان گفت در جای خودش قرار گرفته است و امیدواریم در این مسئولیت جدید مانند گذشته و بیش‌تر از آن موفق باشد.

رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اهمیت هیات رئیسه مجلس به عنوان ویترین قوه مقننه، گفت: نظم در هیات رئیسه اساس کار و ضرورت آن وجود هماهنگی‌ است، زیرا به دلیل ساختار رای‌محور در قوه مقننه، راضی نگه‌داشتن همه نمایندگان ملت کار سختی است و جز با همبستگی امکان توفیق نداریم.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *