آیا پروژه‌ی Yat غوغا به پا خواهد کرد؟

آیا پروژه‌ی Yat غوغا به پا خواهد کرد؟

سازندگان پروژه‌ی Yat می‌گویند که در Web3، Yat شما نه‌تنها یک شناسه دیجیتال جهانی خواهد بود، بلکه می‌تواند به‌عنوان URL، آدرس کیف پول استفاده شود و می‌تواند به‌عنوان یک NFT بر روی بلاکچین اتریوم اضافه شود.

پروژه‌ی Yat رشته‌ای از یک تا پنج ایموجی است که می‌تواند به‌عنوان نام کاربری دیجیتال، URL وب سایت و به‌عنوان آدرس پرداخت برای کیف پول دیجیتال شما استفاده شود و این نوعی تلاقی بین یک NFT  و آدرس دامنه است.

این شرکت در Discord  خود نوشت Yat به شما امکان می‌دهد از ایموجی‌ها به‌عنوان نام کاربری و هویت جهانی خود در اینترنت استفاده کنید.

تصور کنید به جای jake245@emailxyz  به مار آتش یا روبات ارواح معروف شوید.

با داشتن یک یات برای این رشته ایموجی همیشه مال شماست و شما تنها کسی روی زمین هستید که صاحب این ایموجی ها هستید.

از نظر تئوری، Yat می تواند جایگزین غیرمتمرکز برای سیستم نام دامنه فعلی (DNS) باشد که توسط تنظیم کننده اینترنت ICANN اداره می شودDNS از یک سیستم متمرکز و سلسله مراتبی برای سازماندهی و کمک به کاربران برای یافتن چیزها در اینترنت استفاده می کند.

دارندگان Yat از جولای 2021 این گزینه را دارند که رشته اایموجی‌هایخود را به‌عنوان یک NFT در بلاک چین اتریوم با هزینه اضافی توکن کنند.

یک طراحی با یک تا پنج کاراکتر می تواند در ابتدا از 4 دلار تا صدها هزار دلار هزینه داشته باشد، به علاوه هزینه های اضافی برای تبدیل آن به NFT. هر چه این ترکیب کوتاه تر و به یاد ماندنی تر باشد، قیمت بالاتری دارد.

گران‌ترین یات، تک شخصیت یک کلید طلایی بود که در اواسط سال 2021 در حراج Yat Destiny به قیمت 425000 دلار رفت.

این پروژه با چالش‌هایی نیز روبرو بوده است که آنها شامل موارد پیش پا افتاده هستند، مانند انتقاداتی که یافتن URLهای Yat ممکن است دشوار باشد، زیرا همیشه تایپ یک دنباله ایموجی در صفحه کلید استاندارد آسان نیست و بنیان‌گذار یات در اوت 2021 در ایالات متحده دستگیر شد، جایی که منتظر استرداد به آفریقای جنوبی برای کلاهبرداری بود اما اتهامات کلاهبرداری ربطی به یات نداشت Yat در فوریه 2021 راه‌اندازی شد و از آن زمان به یک تیم 55 نفره تبدیل شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها