آیا قیمت آولانچ به 22 دلار خواهد رسید؟

خلاصه اخبار

AVAX یکی از بهترین عملکردها را در آخرین بازار صعودی داشت و به اوج 145 دلار رسید. ولی سوال این است که این بار تا چه سطحی رشد خواهد کرد؟

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از نیوز بیتیسی، آوالانچ(AVAX) در نیمه دوم سال 2023 عملکرد قیمت و پیشرفت اکوسیستم نسبتا ضعیفی داشته است. با این حال، این توکن در اواخر ماه اکتبر یک حرکت مسحورکننده به نمایش گذاشت و در چند هفته گذشته ارزش آن با قدرت و شتاب بالایی افزایش یافته است.

عملکرد مثبت آوالانچ همزمان با ایجاد جو خوش بینانه در بازار ارزهای دیجیتال رخداده است، زیرا به نظر می رسد سرمایه گذاران بیشتر به دارایی های دیجیتالی علاقه مند شده باشند. در حالی که قیمت بیت کوین، همچنان بالاتر از مرز 37000 دلار باقی مانده است، به نظر می‌رسد اکثر آلت‌کوین‌ها آماده سوددهی در راستای این جو روانی و احساسات مثبت بازار هستند.

**محتوای این مقاله توصیه مالی نمیباشد، قبل از هرگونه تصمیم گیری، بررسی های لازمه را انجام دهید**

آوالانچ با رشد 31 درصدی، قدرت خود را به نمایش میگذارد – بررسی قیمت
قیمت Avalanche در اواخر سپتامبر به پایین ترین سطح سالانه 8.78 دلار رسید و کفی مناسب برای تغییر روند تشکیل داد. قیمت این ارز دیجیتال از آن زمان به بعد در روند صعودی قرار گرفته است و به دنبال رشد برای رسیدن به سطوحی قیمتی است که اوایل سال 2023 به آنها رسیده بود.

در لحظه نگارش این مقاله، ارزش توکن AVAX 18.58 دلار است که نشان دهنده افزایش 31 درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته است. در همین حال، قیمت این آلتکوین در بازه زمانی هفتگی بیش از 48 درصد افزایش یافته است.

نگاهی گسترده تر به نمودار قیمت آوالانچ، قدرت و جذابیت توکن را در چند هفته گذشته بیشتر نشان می دهد. بر اساس داده های پایگاه CoinGecko، ارزش AVAX در ماه گذشته بیش از دو برابر شده است.

حرکت مثبت قیمتی Avalanche – در چنین بازه زمانی کوتاهی – بیشتر بر احساسات مطلوبی که در حال حاضر در بازار عمومی ارزهای دیجیتال ایجاد شده است، تاکید می کند. همچنین آلتکوین های دیگری مانند سولاناSolana، اتریوم Ethereum و چین لینکChainlink در هفته های گذشته روندی صعودی داشته اند.

بر اساس داده های پایگاه CoinMarketCap حجم معاملات روزانه AVAX بیش از 85 درصد افزایش یافته است. در همین حال، ارزش بازار فعلی این رمزارز که حدود 6.68 میلیارد دلار است، نشان دهنده رشد 31 درصدی در روز گذشته است.

آیا AVAX می تواند حرکت صعودی اش را تا 22 دلار حفظ کند؟
بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال این هستند که ببینند توکن AVAXتا چه اندازه می تواند با شتاب به روند صعودی خود ادامه دهد. که البته منطقی است، با توجه به اینکه این ارز دیجیتال یکی از بهترین عملکردها را در آخرین بازار صعودی داشت و به اوج 145 دلار رسید.

در کوتاه‌مدت، داده‌های مربوط به قیمت نشان می‌دهند که AVAX ممکن است بدون مقاومت زیاد بر سر راه، از سطح روانی 20 دلار عبور کند. با این وجود، سرمایه گذاران باید مراقب آستانه 22 دلار باشند، زیرا اطلاعات گذشته نشان میدهد که این سطح مقاومتی مهم و قابل توجه است.

اگر Avalanche بتواند از مرز قیمت 22 دلار عبور کند و کندل آن بالای این سطح بسته شود، قیمت توکن می تواند یک حرکت سهموی تا 60 دلار را تجربه کند. از طرف دیگر، اگر قیمت نتواند از سطح مقاومت عبور کند،ممکن استتا محدوده حمایت 15 دلار ریزش کند.

avax

مرجع: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز