آگهی دعوت به همکاری بانک صادرات در ۳۱ استان ایران

آگهی دعوت به همکاری بانک صادرات در ۳۱ استان ایران
خلاصه اخبار

بانک صادرات برای تأمین نیروی انسانی در 31 استان و مشاغل بانکدار و بانکیار دعوت به همکاری کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، بانک صادرات اعلام کرد به منظور تامین نیروی مورد نیاز در 31 استان برای تصدی مشاغل بانکدار و بانکیار از میان داوطلبان بومی مرد و زن واجد شرایط بر اساس آئین‌نامه استخدامی بانک و از طریق آزمون کتبی، مصاحبه روانشناختی – تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی با انعقاد قرارداد کار موقت و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی دعوت به همکاری می‌کند.

براساس این گزارش، داشتن حداقل مدرک کارشناسی در یکی از رشته‌های مندرج در متن آگهی استخدام با حداقل معدل کل 14 و داشتن حداکثر 30 سال تمام و همچنین داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای داوطلبان مرد از جمله شرایط اصلی شرکت در این آزمون عنوان شده است.

لوتوس

داوطلبان می‌توانند با توجه به مفاد آگهی و مطالعه دقیق شرایط از ساعت 9 صبح فردا دوشنبه تا ساعت 24 دوشنبه آینده 7 آبان‌ با مراجعه به سایت رسمی بانک صادرات به نشانی: www.bsi.ir نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی در آزمون استخدامی بانک صادرات اقدام کنند.

زمان برگزاری آزمون هم بعدازظهر پنج‌شنبه 24 آبان‌ تعیین شده و کارت ورود به جلسه آزمون نیز از ساعت 15 سه‌شنبه 22 آبان‌ از طریق سایت بانک قابل دریافت است.

متن آگهی استخدامی بانک صادرات

منبع: بورس پرس

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *