آپدیت جدید میجر (Major)؛ با قابلیت Achivement پاداش‌های خود از ایردراپ را افزایش دهید

آپدیت جدید میجر (Major)؛ با قابلیت Achivement پاداش‌های خود از ایردراپ را افزایش دهید
خلاصه اخبار

بازی تلگرامی میجر (Major) در آپدیتی جدید، قابلیت جدیدی به نام اچیومنت (Achivement) را معرفی کرده که بازیکنان با استفاده از آن می‌توانند پاداشی را که دریافت می‌کنند افزایش دهند. به گزارش میهن بلاکچین، طبق اطلاعیه میجر شما می‌توانید با انجام وظایف روزانه، حروفی را جمع آوری کرده و در نهایتپاداش ارزشمندی دریافت کنید. مکانیسم …

بازی تلگرامی میجر (Major) در آپدیتی جدید، قابلیت جدیدی به نام اچیومنت (Achivement) را معرفی کرده که بازیکنان با استفاده از آن می‌توانند پاداشی را که دریافت می‌کنند افزایش دهند.

به گزارش میهن بلاکچین، طبق اطلاعیه میجر شما می‌توانید با انجام وظایف روزانه، حروفی را جمع آوری کرده و در نهایت
پاداش ارزشمندی دریافت کنید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

مکانیسم جدید در میجر

بازی میجر، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کلیکی پلتفرم تلگرام است. این بازی کاربران را ترغیب می‌کند تا با انجام وظایف، پاداش‌های ستاره‌ای (Starts) دریافت کنند.

اخیرا کانال رسمی میجر پستی منتشر کرده و در آن از قابلیتی جدید رونمایی کرد که به‌نظر می‌رسد با انجام آن می‌توانید سهم بیشتری در ایردراپ پیش‌رو داشته باشید.

کانال میجر در پستی جدید گفت:

هر روز وارد بازی شوید و با هر وظیفه روزانه‌ای که انجام می‌دهید یک حرف دریافت کنید.

با انجام وظایف روزانه و جمع کردن حروف مختلف، می‌توانید در نهایت یک کلمه را تکمیل کرده و پاداش بزرگی دریافت کنید.

بخش اچیومنت میجر
بخش اچیومنت میجر

کانال میجر در ادامه افزود:

هشدار! اگر یک روز را از دست بدهید، ممکن است نتوانید کلمه را به موقع کامل کنید!

به‌نظر می‌رسد برای تکمیل کلمه 7 حرفی و دریافت پاداش، باید به‌مدت 7 روز متوالی وارد بازی شوید و حرف آن روز را به دست آورید. در صورتی که بین روزها فاصله بیافتد، باید دوباره از نو آغاز کنید. در این کلمه از عبرات میجر استفاده شده است.

ظاهرا کسانی که اچیومنت را کامل کرده و در 7 روز کلمه را پیدا می‌کنند، پاداش ویژه‌ای در زمان ایردراپ دریافت خواهند کرد.

انجام تسک‌های روزانه هزینه بر است!

درست است که اگر بتوانید اچیومنت را تکمیل کنید و کلمه مورد نیاز را کامل کنید، پاداش بیشتری در ایردراپ دریافت خواهید کرد؛ اما قضیه به این سادگی‌ها هم نیست. موضوع این است که برای دریافت هر حرف، باید تمام وظایف روزانه مربوط به آن 24 ساعت را تکمیل کنید.

طبق آنچه میجر اعلام کرده باید تمام تسک های روزانه رو انجام دهید که این کار مستلزم انجام تراکنش 0.5 تون، پرداخت 1٬000 استارز معادل حدود 20 دلار، دعوت از 10 دوست جدید به بازی و داشتن اکانت پریمیوم تلگرام برای انجام سایر تسک‌های روزانه است. این بدان معناست که برای تکمیل کردن یک کلمه باید حدودا 200 دلار هزینه کرده و 70 نفر را دعوت کنید.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *