شهردار جدید نیویورک: رمزارز باید در مدارس آموزش داده شود

شهردار جدید نیویورک: رمزارز باید در مدارس آموزش داده شود
خلاصه اخبار

فهرست عناویناریک آدامز، شهردار جدید نیویورک معتقد است که مدارس باید دانش‌آموزان را برای حرکت در دنیای ارزهای دیجیتال و دارایی‌های دیجیتال آماده کنند. به نظر می رسد اریک آدامز، شهردار منتخب نیویورک، موضع خود را در حمایت از رمزارزها دو چندان می کند و تاکید می کند که مدارس باید مطالعات ارزهای دیجیتال را […]

اریک آدامز، شهردار جدید نیویورک معتقد است که مدارس باید دانش‌آموزان را برای حرکت در دنیای ارزهای دیجیتال و دارایی‌های دیجیتال آماده کنند.

به نظر می رسد اریک آدامز، شهردار منتخب نیویورک، موضع خود را در حمایت از رمزارزها دو چندان می کند و تاکید می کند که مدارس باید مطالعات ارزهای دیجیتال را در برنامه های درسی خود بگنجانند. آدامز طی مصاحبه ای در 7 نوامبر با شبکه سی ان ان، ارز دیجیتال را به عنوان “روش جدیدی برای پرداخت کالاها و خدمات در سراسر جهان” توصیف کرد و از مدارس محلی خواست تا دانش آموزان را برای “شیوه جدید تفکر” تجهیز کنند.

آدامز همچنین به طور حکایتی به آگاهی پایینی از کریپتو در میان رای دهندگان جوان خود اشاره کرد. این دموکرات 61 ساله گفت: «وقتی در مورد بلاک چین و بیت کوین صحبت کردم، جوانان در خیابان ایستادند و از من پرسیدند این چیست؟» او همچنین به برنامه‌هایی برای تشویق کسب‌وکارهای نیویورکی به پذیرش بیت‌کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال به‌عنوان نوعی پرداخت اشاره کرد و گفت که «با دقت عمل می‌کند» و «آن را درست می‌کند». شهردار منتخب افزود که نیویورک باید “مرکز نوآوری” باقی بماند، مهم نیست که این نوآوری چیست. نظرات آدامز با واکنش‌های متفاوتی از سوی جامعه کریپتو در رسانه‌های اجتماعی مواجه شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.