آلت کوین‌هایی که احتمالا اکتبر خوبی خواهند داشت؛ حواستان به این ۳ آلت کوین باشد

آلت کوین‌هایی که احتمالا اکتبر خوبی خواهند داشت؛ حواستان به این ۳ آلت کوین باشد
خلاصه اخبار

معمولا کاربران ارزهای دیجیتال، از کلمه آپ‌توبر (Uptober) برای بیان ماه اکتبر استفاده می‌کنند. دلیل این موضوع آن است، که براساس الگوهای تاریخی معمولا انتظار می‌رود که قیمت آلت کوین‌ها در ماه اکتبر رشد قابل‌توجهی داشته باشد. به گزارش میهن بلاکچین، به‌ شما ۳ آلت کوین معرفی خواهیم کرد که ممکن است ماه اکتبر خوبی …

معمولا کاربران ارزهای دیجیتال، از کلمه آپ‌توبر (Uptober) برای بیان ماه اکتبر استفاده می‌کنند. دلیل این موضوع آن است، که براساس الگوهای تاریخی معمولا انتظار می‌رود که قیمت آلت کوین‌ها در ماه اکتبر رشد قابلتوجهی داشته باشد.

به گزارش میهن بلاکچین، به‌ شما 3 آلت کوین معرفی خواهیم کرد که ممکن است ماه اکتبر خوبی را پشت‌سر بگذارند، پس بهتر است که با دقت حواستان به آن‌ها باشد!

آلت کوین‌هایی که پتانسیل رشد در اکتبر را دارند

از آنجایی که معمولا ماه اکتبر، ماه پرسودی برای آلت کوین‌ها محسوب می‌شود، تنظیم مجدد سبد و سرمایه‌گذاری روی آلت کوین‌هایی که پتانسیل خوبی برای رشد دارند، می‌تواند بسیار برای شما مثمر ثمر واقع شود.

در این مطلب سه آلت کوین به شما معرفی خواهیم کرد که پتانسیل خوبی برای افزایش قیمت در این چند هفته دارند. پیش از سرمایه‌گذاری روی هرکدام از این ارزهای دیجیتال، اطمینان حاصل کنید که خودتان به‌اندازه کافی در مورد آن تحقیق کرده‌ باشید.

1- اف‌تی‌تی (FTT)

چند روز پیش شایعاتی پخش شد مبنی بر اینکه صرافی FTX فرآیند بازپرداخت به طلبکارانش را آغاز کرده است؛ این موضوع باعث افزایش قیمت اف‌تی‌تی (FTT) شد و در طول این چند روز، قیمت این ارز دیجیتال 84٪ افزایش یافت.

از آن‌جایی که زمان جلسه رسیدگی به طرح بازپرداخت FTX امروز (7 اکتبر) است، انتظار می‌رود که روند صعودی قیمت این توکن ادامه‌دار باشد. نتیجه این جلسه ممکن است شروع روند بازپرداخت 16 میلیارد دلار بدهی این صرافی ورشکست شده، به طلبکارانش باشد.

تحلیل نمودار قیمت اف‌تی‌تی (FTT) - منبع: TradingView
تحلیل نمودار قیمت اف‌تی‌تی (FTT) – منبع: TradingView

در نتیجه، این افزایش خوش‌بینی می‌تواند باعث شود که قیمت اف‌تی‌تی به 2.98 دلار و بالاتر صعود کند.

با این وجود، مشخص شدن زمان و تایید طرح بازپرداخت صرافی FTX، می‌تواند منجر به کاهش قیمت اف‌تی‌تی (FTT) شود، زیرا قانونی در بازار وجود دارد که می‌گوید «با شایعه بخر و با خبر بفروش» (Buy the rumor, Sell the news). ممکن است انتشار خبر بازپرداخت این صرافی باعث شود تا برخی از معامله‌گران با پیروی از این قانون، دست به فروش توکن‌های خود بزنند.

2- مانترا (OM)

قرار است که شبکه اصلی مانترا تا پایان این ماه راه‌اندازی شود، اثرات این موضوع همین حالا نیز در نمودار قیمت مانترا (OM) مشهود است؛ توکن بومی مانترا امروز یک رکورد تاریخی جدید (ATH) ثبت کرد!

مانترا در اواسط ماه جولای به اوج تاریخی خود دست یافته بود و امروز دوباره با رسیدن به قیمت 1.47 دلار، یک اوج تاریخی جدید ثبت کرد. با این وجود، به‌نظر می‌رسد که این اوج تاریخی عمر کوتاهی خواهد داشت. نه از آن جهت که قیمت مانترا سقوط خواهد کرد، بلکه احتمالا روند صعودی این توکن ادامه‌دار خواهد بود و مانترا از اوج تاریخی خود عبور خواهد کرد!

 تحلیل نمودار قیمت مانترا (OM) - منبع: TradingView
تحلیل نمودار قیمت مانترا (OM) – منبع: TradingView

با این وجود، اگر سرمایه‌گذاران زیادی به‌قصد تضمین سود توکن‌های مانترا خود را بفروشند، یک روند نزولی در انتظار این آلت کوین خواهد بود. در این صورت، سطح حمایتی بعدی مانترا می‌تواند در حدود 1.20 دلار باشد و در صورت از دست رفتن این سطح، می‌تواند تا 1.04 دلار نیز سقوط کند.

3- استکس (STX)

به‌نظر نمی‌رسد که قیمت استکس (STX) به این زودی‌ها به اوج‌ تاریخی جدیدی دست پیدا کند، اما یک روند صعودی در نمودار این آلت کوین چندان هم دور از ذهن نیست. دلیل این موضوع هم آن است که این شبکه به‌زودی یکی از بزرگترین هاردفورک‌های خود را تجربه خواهد کرد؛ هاردفورکی که ناکاموتو (Nakamoto) نام دارد.

انتظار می‌رود که ارتقای ناکاموتو، شبکه استکس را به طرز چشم‌گیری بهبود بدهد. پس از هاردفورک ناکاموتو ، زمان تولید هر بلاک به 5 ثانیه کاهش می‌یابد و تراکنش‌ها به‌طور کامل (100٪) روی شبکه بیت کوین ثبت و نهایی خواهند شد.

نهایی شدن تراکنش‌ها روی شبکه بیت کوین بدان معناست، که دیگر توان تغییر و یا معکوس کردن این تراکنش‌ها وجود ندارد. این موضوع امنیت تراکنش‌های انجام شده توسط استکس را افزایش خواهد داد.

تحلیل نمودار قیمت استکس (STX) - منبع: TradingView
تحلیل نمودار قیمت استکس (STX) – منبع: TradingView

در نتیجه، پیش‌بینی می‌شود که قیمت استکس تا مقاومت بعدی در 2.06 دلار، افزایش یابد. اگر بتواند با موفقیت از این مقاومت عبور کند، می‌تواند تا اوج قیمت چهار ماهه‌اش در 2.26 دلار صعود کند.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *