آغاز کار لوکانو با دو مدل بنزینی و هیبرید در بازار ایران

آغاز کار لوکانو با دو مدل بنزینی و هیبرید در بازار ایران
خلاصه اخبار

لوکانو به عنوان جدیدترین نشان خودرویی امروز طی مراسمی محصولات بنزینی و هیبرید خود را برای بازار ایران رونمایی می کند.

لوکانو به عنوان جدیدترین نشان خودرویی امروز طی مراسمی محصولات بنزینی و هیبرید خود را برای بازار ایران رونمایی می کند.

اطلاعات جدید حاکی از آن است که لوکانو به عنوان جدیدترین نشان خودرویی بازار ایران، امروز طی مراسمی در هتل اسپیناس پالاس از از محصولات خود برای بازار کشور پرده برداری می کند. نکته جالب آن است که در این مراسم 3 محصول به رونمایی خواهد رسید و سه مدل لوکانو L7، نسخه هیبرید L7 و لوکانو L8 معرفی می شوند. این مراسم با حضور مقامات عالی رتبه و شخصیت های برجسته انجام می شود و محصولات رسما معرفی می شوند و اطلاعات ورود به بازار آن ها هم مشخص خواهد شد. قبل تر بیلبوردهای لوکانو را در سطح شهر دیده بودیم و مشخص بود که آغاز فعالیت این نشان نزدیک است و حالا امروز رسما لوکانو به بازار ایران اضافه خواهد شد و به زودی عرضه محصولات آن را در بازار خواهیم دید. در ادامه می توانید معرفی مربوط به لوکانو 7 را مطالعه کنید.

مشخصات و معرفی لوکانو L7

لوکانو L7 به پیشرانه 1.6 لیتری توربو شارژر TGDi مجهز است. این موتور چهار سیلندر بنزینی قدرتی معادل 197 اسب بخار و 290 نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس دوکلاچه روغنی به سمت چرخ‌ها می‌فرستد. این خودرو دارای سامانه تمام چرخ محرک بوده و قابلیت ارسال نیرو به سوی تمامی چرخ‌ها (AWD) در آن وجود دارد.

هشدار تغییر لاین و خروج از خط، رادار تصادف از عقب، تشخیص نقطه کور، دستیار کمکی بین خطوط، سیستم کمکی ترافیک (TJA)، کروز کنترل هوشمند،‌ نوربالا اتوماتیک، هشدار تصادف از جلو، ترمز اضطراری خودکار، کنترل پایداری و کنترل کشش، سامانه کنترل سرعت خودرو در سرپایینی، 6 کیسه هوا ، دوربین 360 درجه ، تنظیم برقی صندلی‌های جلو با سردکن و گرمکن صندلی‌ها، پایش فشار باد تایرها ، جک برقی صندوق عقب به همراه سنسور پا، مالتی مدیا لمسی، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سانروف برقی، سامانه استارت/ استاپ و… از جمله مهمترین تجهیزات آپشن‌های لوکانو 7 برای بازار ایران به شمار می‌روند.

منبع: آخرین خودرو

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *