آزاد: رایزنی رئیس مجلس با روسای مجالس منجر به پیشبرد اهداف مقاومت می‌شود

آزاد: رایزنی رئیس مجلس با روسای مجالس منجر به پیشبرد اهداف مقاومت می‌شود
خلاصه اخبار

عضو هیات رییسه مجمع زنان در اتحادیه بین المجالس جهانی با بیان اینکه حضور و سخنرانی رئیس مجلس در اجلاس IPU تاثیرات مثبتی در راستای مخابره پیام ایران و جهان اسلام و حل بحران منطقه داشت، گفت: آقای قالیباف در حاشیه این اجلاس رایزنی‌ها و گفت‌وگوهایی با روسای مجالس کشورهای مختلف داشت که مسلما به پیشبرد اهداف مقاومت منجر می‌شود.

الهام آزاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حضور رئیس مجلس در اتحادیه بین‌المجالس جهانی (IPU) در ژنو گفت: حضور رییس مجلس در اجلاسیه بین مجالس جهانی در شرایط حساس کنونی بسیار مهم بود؛ آقای قالیباف در حاشیه این اجلاس رایزنی‌ها و گفت‌وگوهایی با روسای مجالس کشورهای مختلف داشت که مسلما به پیشبرد اهداف مقاومت منجر می‌شود.

وی افزود: همچنین سخنرانی مقتدرانه آقای قالیباف در صحن مجمع اتحادیه بین المجالس جهانی تاثیرات مثبتی در راستای مخابره پیام ایران و جهان اسلام و حل بحران منطقه داشت.

عضو هیات پارلمانی ایرانی در اتحادیه بین‌المللی جهانی در ادامه گفت: جامعه جهانی به این نتیجه رسیده که باید تنها کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد و رژیم صهیونیستی مشروعیتی ندارد؛ جهانیان دیدند که صحبت‌های نماینده فلسطین در مجمع عمومی اتحادیه با تشویق بی امان مواجه شد که این باعث دلگرمی مردم فلسطین می‌شود آن هم در شرایطی که در زمان سخنرانی سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی، نمایندگان پارلمان‌ها جلسه را ترک کردند.

آزاد در پایان به سفر رییس مجلس به بیروت یک روز قبل از سفر به ژنو اشاره و اظهار کرد: شجاعت مثال زدنی دکتر قالیباف در سفر به بیروت و نشست خبری در قلب مناطق جنگی، رساندن پیام جنگ زدگان و آوارگان به مجمع جهانی بین المجالس و یادآور دوران دفاع مقدس بود.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *