کسب درآمد بی‌دردسر گیمرها با کارت گرافیک ایسوس

کسب درآمد بی‌دردسر گیمرها با کارت گرافیک ایسوس
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال، به نقل از ارزنگار، شرکت تایوانی ایسوس به تازگی همکاری خود را با استارتاپ کوانتوم‌کلاود (Quantumcloud) به منظور توزیع رابط استخراج رمزارزها با استفاده از کارت گرافیک ایسوس آغاز کرده است. به این ترتیب، گیمرها می‌توانند بدون دردسرهای فنی، از کارت گرافیک خود کسب درآمد کنند. شرکت کوانتوم‌کلاود در زمینه تولید نرم‌افزارهای ویژه […]

به گزارش سیگنال، به نقل از ارزنگار، شرکت تایوانی ایسوس به تازگی همکاری خود را با استارتاپ کوانتوم‌کلاود (Quantumcloud) به منظور توزیع رابط استخراج رمزارزها با استفاده از کارت گرافیک ایسوس آغاز کرده است. به این ترتیب، گیمرها می‌توانند بدون دردسرهای فنی، از کارت گرافیک خود کسب درآمد کنند. شرکت کوانتوم‌کلاود در زمینه تولید نرم‌افزارهای ویژه کارت گرافیک که امکان استخراج انواع ارزهای دیجیتال را فراهم می‌سازد فعالیت دارد.

استخراج بسیاری از رمزارزها (از جمله بیت کوین) با سخت‌افزاری ویژه موسوم به اسیک (ASIC) انجام می‌شود. در واقع، استخراج این رمزارزها با کارت گرافیک صرفه اقتصادی ندارد. با این وجود، برخی از رمزارزها (نظیر اتریوم و یا مونرو) نیز هستند که به شدت در برابر این مساله مقاومت می‌کنند و در نتیجه، تنها راه اقتصادی برای استخراج آنها استفاده از کارت گرافیک است.

در این میان، آشنایی با دانش فنی استخراج رمزارزها با کارت گرافیک نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع، شناخت تنظیمات درست ممکن است چندین ماه برای یک تازه کار به درازا انجامد.

همکاری بین ایسوس و کوانتوم‌کلاود دقیقا برای غلبه بر این مساله ایجاد شده است. محصول این همکاری، نه ماینرها، بلکه گیمرها را هدف قرار داده است. گیمرها معمولا از کارت گرافیک قوی استفاده می‌کنند و در عین حال شاید علاقه‌ای به کسب اطلاعات و مطالعه برای سر درآوردن از جزییات فنی استخراج با کارت گرافیک نداشته باشند.

با وجود اینکه نرم‌افزار مذکور به صورت رایگان در دسترس قرار دارد، همکاری ایسوس با این استارتاپ، آن را یک گام به پیش می‌برد. این دو شرکت می‌خواهند نرم‌افزار مذکور را به صورت پیش‌فرض بر روی کارت گرافیک مشتریان خود قرار دهند تا به این ترتیب بتوانند به گسترش آن در بازار کمک کنند.

کوانتوم‌کلاود تخمین می‌زند کارت گرافیک جی‌تی‌اکس ۱۰۷۰ (GTX1070) که یک قطعه سخت‌افزاری قدرتمند و جدید است می‌تواند هر ماه ۱۰ دلار نصیب صاحبان خود کند.

اما قسمت سخت ماجرا یعنی انتخاب رمزارز مناسب برای استخراج، عملیات تبدیل آن به پول رایج و پرداخت به حساب کاربر توسط کوانتوم‌کلاود صورت می‌گیرد. پاداش دریافتی کاربران از استخراج نیز به صورت روزانه به حساب پی‌پل و یا وی‌چت آنها واریز می‌شود.