امروز آخرین مهلت ثبت کد بورسی اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان

امروز آخرین مهلت ثبت کد بورسی اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گرزارش سیگنال، به اطلاع اعضای فعلی و سابق موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان می‌رساند؛ با توجه به سیاست‌گذاری‌های موسسه مبنی بر ورود هلدینگ‌های تابعه به بورس که مراحل مطالعاتی و اجرایی آن در حال انجام است و به منظور آمادگی برای برنامه‌ریزی‌های آتی، در اختیار داشتن اطلاعات بورسی اعضاء ضروری است. بر این اساس، […]

به گرزارش سیگنال، به اطلاع اعضای فعلی و سابق موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان می‌رساند؛ با توجه به سیاست‌گذاری‌های موسسه مبنی بر ورود هلدینگ‌های تابعه به بورس که مراحل مطالعاتی و اجرایی آن در حال انجام است و به منظور آمادگی برای برنامه‌ریزی‌های آتی، در اختیار داشتن اطلاعات بورسی اعضاء ضروری است. بر این اساس، از اعضای موسسه درخواست می‌شود، در موعد تمدید مهلت نسبت به ثبت اطلاعات کد بورسی خود اقدام کنند.

اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان باید تا پایان فروردین ۱۴۰۰ کد بورسی خود را در صندوق ذخیره فرهنگیان ثبت می‌کردند که مهلت ثبت نام آن تا 20 مهر ماه 1400 تمدید شد.

تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار نفر از فرهنگیان، اطلاعات بورسی خود را ثبت کرده‌اند.

شاغلین و بازنشستگانی که طی نوبت گذشته موفق به ورود و ثبت نام در سامانه های اعلام شده نشده اند، از روز چهارشنبه 20 مرداد تا امروز سه شنبه 20 مهر 1400 فرصت دارند که نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سامانه های ثبت اطلاعات کد بورسی فرهنگیان کدامند؟

1- شاغلین و افراد بازنشسته بعد از سال ۱۳۹۵
 ورود مستقیم به سامانه صورت وضعیت اعضا به نشانی http://mb.szf.ir

2- افراد بازنشسته قبل از سال ۱۳۹۵
 ورود به سامانه: http://saham.tadbir-atlas.ir / کانال فرهنگیان

چگونه کد بورسی دریافت کنیم؟

  • به سایت سجام مراجعه و ثبت نام می‌کنیم.
  • بعد از دریافت پیامک 10 رقمی احراز هویت سجام را از طریق سیگنال انجام می‌دهیم.
  • در سایت کارگزاری بورس ثبت نام می‌کنیم.