هولدرهای کوتاه‌مدت ۴ میلیارد دلار بیت کوین را به صرافی‌ها فرستادند

هولدرهای کوتاه‌مدت ۴ میلیارد دلار بیت کوین را به صرافی‌ها فرستادند

پلتفرم کریپتواسلیت (Cryptoslate) در جدیدترین گزارش خود  رفتار هولدرهای کوتاه‌مدت بیت کوین را بررسی کرده است. هولدرهای کوتاه‌مدت هولدرهایی هستند که بیت کوین را کم‌تر از ۱۵۵ روز نگه داشته‌اند. در عوض هولدرهای بلندمدت هم هولدرهایی هستند که توکن‌های خود را بیشتر از ۱۵۵ روز نگه داشته‌اند. هولدرهای کوتاه مدت معمولاً به عنوان سفته‌بازهای بیت کوین شناخته می‌شوند و در نوسانات کوتاه مدت آن تاثیر زیادی دارند.

طبق گزارش کریپتواسلیت، این گروه از سرمایه‌گذاران بیت کوین در هر یک از روزهای ۸ و ۹ فوریه (۱۹ و ۲۰ بهمن) ۲ میلیارد دلار BTC را به صرافی‌های ارز دیجیتال منتقل کرده‌اند. در نتیجه به نظر می‌رسد که آن‌ها به طور کلی قصد دارند ۴ میلیارد دلار بیت کوین را به فروش برسانند.

هولدرهای کوتاه‌مدت همیشه با رشد بیت کوین توکن‌های خود را می‌فروشند. در این مورد برای مثال می‌توان به تایید صندوق‌های قابل‌معامله در بورس اسپات (ETF) بیت کوین در ۱۰ ژانویه (۲۰ دی) اشاره کرد که باعث شد قیمت BTC تا محدوده ۴۹٬۰۰۰ دلار رشد کند. در این زمان روند برداشت سود هولدرهای کوتاه‌مدت بیت کوین هم شروع شد و تا سقوط آن به محدوده ۴۰٬۰۰۰ دلار ادامه داشت.

اخبار لحظه‌ای ارز دیجیتال را می‌توانید از کانال زیر دنبال کنید:

در نتیجه اگر روند برداشت سود هولدرهای کوتاه‌مدت در روزهای گذشته شدیدتر شود، احتمال اصلاح دوباره بیت کوین به وجود می‌آید.

عکس: تعداد توکن‌های منتقل‌شده به صرافی‌های ارز دیجیتال توسط هولدرهای کوتاه‌مدت بیت کوین

منبع: Cryptoslate

برچسب‌ها