مدیرعامل بایننس: ارزهای دیجیتال دیگر به بلوغ مورد نیازشان رسیده‌اند

مدیرعامل بایننس: ارزهای دیجیتال دیگر به بلوغ مورد نیازشان رسیده‌اند

ریچارد تنگ (Richard Teng)، مدیرعامل صرافی بایننس، در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد که صنعت ارزهای دیجیتال از دوران «پذیرش اولیه» گذر کرده و اکنون وارد دوران «اکثریت» شده است. شایان ذکر است که بایننس در روزهای قبل اعلام کرده بود تعداد کاربران آن در سراسر جهان به ۲۰۰ میلیون نفر رسیده و رکورد جدیدی را در کل بازار ارزهای دیجیتال به ثبت رسانده است. در هر صورت او خاطرنشان کرده است:

  • ۲۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان تصمیم گرفته‌اند از پلتفرم ما استفاده کنند و ما واقعاً به این مسئله افتخار می‌کنیم.

او باور دارد که رشد سریع کاربران صرافی بایننس به خاطر تغییر چشم‌انداز صنعت ارزهای دیجیتال میسر شده است. شایان ذکر است که تعداد کاربران این صرافی تنها در ۲۶ ماه از ۱۰۰ میلیون نفر به ۲۰۰ میلیون نفر رسیده و ۲ برابر شده است. تنگ ادامه داده است:

  • این نقطه عطف فقط برای بایننس نیست. این اتفاق نشان می‌دهد بازار ارزهای دیجیتال به رشد و بلوغ مورد نیاز خود رسیده است. در نتیجه می‌توان ادعا کرد که این بازار از فاز پذیرش اولیه خود خارج شده است و در حال حاضر در فاز اکثریت قرار دارد. این مسئله نشان می‌دهد که تعداد بیشتری از جمعیت جهان در حال ورود به بازار ارزهای دیجیتال و امکانات بی حد و حصر آن هستند.

با این حال به نظر می‌رسد که بایننس قصد ندارد به موفقیت‌های فعلی‌اش اکتفا کند. به عبارت دقیق‌تر این پلتفرم در تلاش است تعداد کاربرانش را به یک میلیارد نفر برساند. تنگ خاطرنشان کرده است:

  • ما همچنان روی حرکت رو به جلوی خودمان تمرکز کرده‌ایم. ما در بایننس می‌خواهیم روی طرح‌هایی کار کنیم که برای ترویج نوآوری راه‌اندازی شده‌اند.

منبع:

اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

Cointelegraph

برچسب‌ها