قیمت کدام یک از آلت کوین‌ها ممکن است در هفته آینده رشد کند؟

قیمت کدام یک از آلت کوین‌ها ممکن است در هفته آینده رشد کند؟

معامله‌گر معروفی با اسم مستعار «DonAlt»  به ۵۰,۷۰۰ دنبال‌کننده خود در یوتیوب خود گفته که لیدو دائو توکن یکی از آلت کوین‌هایی است که توجه او را در روزهای اخیر به خود جلب کرده است.

طبق گفته‌های او، روند لیدو دائو توکن حتی اگر به‌طور قابل‌توجهی از اوج قیمتی ۲.۴۸ دلاری آن در هفته گذشته عقب‌نشینی کند، باز هم جذاب است.

یکی دیگر از آلت کوین‌هایی که توجه DonAlt را به خود جلب کرده، لایت کوین است. طبق گفته‌های او، علی‌رغم شرایط فعلی بازار آلت کوین‌ها، سرمایه‌گذاری در لایت کوین به دلیل رویداد هاوینگ آن جالب به نظر می‌رسد.

DonAlt در این باره گفته است:

  •  اگر هاوینگ لایت کوین را دنبال کرده باشید، می‌دانید که ۸۰ روز دیگر اجرا می‌شود. پس تقریباً سه ماه تا آن موقع باقی مانده است.  این مهلت خوبی است که می‌توانید از آن استفاده کنید؛ چراکه یک ماه قبل از هاوینگ، قطعاً دیگر نمی‌توانید آن را خریداری کنید.  این بدان معنا است که برای سرمایه‌گذاری در لایت کوین، ۵۰ روز دیگر فرصت دارید. من این وقفه زمانی را دوست دارم؛ چون در ۱۰ یا ۲۰ یا ۳۰ روز آینده مشخص می‌شود که لایت کوین رشد می‌کند یا نه. در نتیجه، برای سرمایه‌گذاری و بررسی آن فرصت کافی خواهید داشت.

علاوه بر این، DonAlt تأکید کرده است که اتریوم هم روند خوبی دارد؛ زیرا بعد از اینکه حمایت ۲۰۰۰ دلاری خود را از دست داده، به‌طور کامل سقوط نکرده است.

منبع: Dailyhodl  

برچسب‌ها