عرضه چانگان در بورس کالا | اطلاعات تکمیلی و تاریخ درج در بورس کالا

عرضه چانگان در بورس کالا | اطلاعات تکمیلی و تاریخ درج در بورس کالا
خلاصه اخبار

با قطعی شدن عرضه چانگان در بورس کالا ، مشخص شد که مجوز ورود 19 هزار خودرو در بورس کالا قطعی شده است

عرضه چانگان در بورس کالا قطعی شد. بعد از عرضه خودرو های ایران خودرو در بورس کالا، حالا نوبت سایپا است که با خبر دریافت مجوز عرضه 19 هزار چانگان در در بورس کالا توجه خریداران خودرو را به خود جلب کند.

در اطلاعیه ای که از طرف بورس کالا منتشر شده است دستورالعمل این عرضه و تعداد آن نیز مشاهده می شود.

اطلاعیه ورود چانگان به بورس کالا

بنا بر اعلام مدیر عامل سایپا از هفته آینده عرضه خودرو چانگان cs35  پلاس در بورس کالا آغاز خواهد شد.

خودرو های چانگان عرضه شده در بورس کالا

با توجه به اعلام رسمی سایپا سه محصول چانگان cs35 plus ، cs55 plus و uni-t  خواهد بود که در هفته آینده در بورس کالا عرضه خواهند شد. البته نکته قابل توجه این است که در گام اول اولین محموله شامل 100 خودرو cs 35 و cs 55 خواهد بود و پس از آن در نیمه دوم بهمن ماه واردات این خودرو ها به سقف تعیین شده خواهد رسید.

مشخصات خودرو های چانگان وارداتی

بر اساس اعلام مدیر عامل سایپا سه مدل چانگان cs35 plus، cs55 plus و uni-t که عرضه خواهند شد با مشخصات زیر عرضه خواهند شد :

چانگان CS35 plus

این خودرو که درواقع نسخه ارتقا یافته cs35  می‌باشد با یک موتور 1.4 لیتری توربو ،150 اسب بخار قدرت و همچنان گشتاور 260 نیوتن متری عرضه خواهد . این خودرو که از لحاظ ظاهری تفاوت های زیادی با نسخه قبلی دارد ، با استفاده از آپشن های به روز و طراحی ظاهری قابل قبول احتمالا می‌تواند جای خود را در بازار  خودرویی کشور باز خواهد کرد.

چانگان در بورس کالا

چانگان CS55 plus

چانگان cs55 plus نیز با یک موتور 1.5 لیتری توربو شارژ توان تولید 177 اسب بخار قدرت و همچنین ایجاد گشتاور 300 نیوتن متری توسط گیربکس 7 دنده دو کلاجه را داراست که میتواند در کمتر از 8 ثانیه سرعت این خودرو را از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برساند. این خودرو هم تمامی آپشن ها مورد نیاز یک خودرو با کیفیت را داراست و باید منتظر ماند و دید در زمان عرضه در بورس کالا به چه قیمتی به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.

چانگان cs55 plus  بورس کالا

قیمت خودروهای چانگان در بورس کالا

قیمت خودرو های چانگان در بورس کالا هنوز مشخص نشده است. باید منتظر ماند و دید این خودروها در بورس کالا با چه نرخی عرضه خواهند شد. البته با توجه به قیمت های جهانی ای خودرو ها تا حدی شاید بتوان تخمینی از قیمت آن داشت. در جدول زیر قیمت جهانی هر 3 خودرو چانگان بیان شده است :

قیمت چانگان در بازار جهانی

نام حودرو قیمت جهانی خودرو
چانگان cs35 پلاس14 تا 15 (هزار دلار)
چانگان cs55 پلاس 16 تا 19 (هزار دلار)
چانگان UNI T17 تا 22 (هزار دلار)
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات خودرو به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید