شیوه واگذاری دو پالایشی جدید

شیوه واگذاری دو پالایشی جدید
خلاصه اخبار

فهرست عناوین دبیر انجمن پالایش نفت با اشاره به کاهش ۱۰ تا ۱۳ درصدی قیمت فرآورده‌های نفتی به دو دلیل گفت: به زودی با واگذاری دو پالایشگاه آبادان و شازند اراک به بخش خصوصی،۲۰ درصد سهام پالایشگاه‌ها به وزارت نفت برگشت داده می‌شود. به گزارش سیگنال به نقل از دنیای بورس، ناصر عاشوری در این […]

دبیر انجمن پالایش نفت با اشاره به کاهش ۱۰ تا ۱۳ درصدی قیمت فرآورده‌های نفتی به دو دلیل گفت: به زودی با واگذاری دو پالایشگاه آبادان و شازند اراک به بخش خصوصی،۲۰ درصد سهام پالایشگاه‌ها به وزارت نفت برگشت داده می‌شود.

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای بورس، ناصر عاشوری در این باره می‌گوید: قرار است به‌زودی سهام پالایشگاه آبادان و شازند اراک به بخش خصوصی واگذار و در عوض ۲۰ درصد سهام کل پالایشگاه‌ها به دولت عودت داده شود. به گفته وی تمام مصوبه‌های لازم برای این اقدام دریافت شده و وزارت نفت باید به حوزه انتقال سهام ورود کند.
این مقام مسئول با اشاره به افتتاح فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس و افزایش تولید بنزین به ۱۰۵ میلیون لیتر در روز، تصریح کرد: در نتیجه کاهش قیمت جهانی نفت و نرخ ارز، نرخ محصول‌های خاص را ۱۰ تا ۱۳ درصد کاهش دادیم.