زمان و شرایط عرضه بلوک ۲۶.۱۷ درصدی سهام شرکت پرحاشیه بورسی

زمان و شرایط عرضه بلوک ۲۶.۱۷ درصدی سهام شرکت پرحاشیه بورسی
خلاصه اخبار

شرایط و زمان عرضه بلوک ۲۶.۱۷ درصدی سهام شرکت پرحاشیه بورسی توسط سهامدار عمده از طریق بورس تهران اعلام شد تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

به گزارش سیگنال به نقل از پایگاه خبری بورس پرس، صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی در نظر دارد بلوک ۲۶.۱۷ درصدی سهام شرکت صنایع آذرآب را به صورت یکجا و نقد یا نقد و شرایطی از طریق بورس تهران روانه میز فروش کند تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

بر این اساس، مقرر شده ۲۶۱ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۸۰۹ سهم روز سه شنبه ۲۸ خرداد ماه از طریق کارگزاری بانک کشاورزی عرضه شود.در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۳۵۰ تومان و قیمت پایه کل ۹۱.۶ میلیارد تومان تعیین شده است.

بنابراین گزارش،در صورتی که خریدار تقاضای خرید سهم به صورت نقد و اقساط را داشته باشد باید ۲۰ درصد از ارزش کل معاملات را به صورت نقدی و حداکثر ظرف مدت ۱۴ روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده و الباقی را پس از یک فرصت ۶ ماه از تاریخ قطعیت معامله در قالب ۱۰ قسط مساوی با فواصل ۳ ماهه و نرخ فروش اقساطی ۱۲ درصد سالانه پرداخت کند. تاریخ اولین قسط شما پس از قطعیت معامله در بورس است.

منبع: donya-e-eqtesad.com

برچسب‌ها