روند فروش توکن‌های GRAM‌ در صرافی Liquid هیچ ارتباطی با تلگرام ندارد!

روند فروش توکن‌های GRAM‌ در صرافی Liquid هیچ ارتباطی با تلگرام ندارد!
خلاصه اخبار

یک منبع نزدیک به تلگرام اعلام نموده که فروش توکن‌های گرام در این صرافی رسمی نبوده و ارتباط مستقیمی با این شرکت ندارد

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت، صرافی رمزارزی Liquid روز ۱۰ام ژانویه اعلام کرد که نمایندگی فروش توکن‌های Gram Asia بر عهده خواهد داشت. ادعا شده است که Gram Asia بزرگ‌ترین نگهدارنده‌ی توکن‌های Gram در منطقه‌ی آسیا می‌باشد، با این حال در گزارشات منتشر شده از سوی صرافی Liquid آمده است: «یک منبع نزدیک به تلگرام اعلام نموده که این اولین بار است که آن‌ها نام Gram Asia را شنیده‌اند».

روند فروش توکن‌های GRAM‌ در صرافی Liquid هیچ ارتباطی با تلگرام ندارد!

این منبع آگاه اعلام نموده که هیچ ارتباطی بین تلگرام و صرافی رمزارزی Liquid وجود ندارد.

در گزارشات دیگری یک سرمایه‌گذار توکن‌های تلگرام نیز اعلام نموده که طبق توافق‌نامه‌ای که همه‌ی سرمایه‌گذاران این توکن امضاء کرده‌اند، هیچ‌کس اجازه‌ی ندارد قبل از انتشار رسمی این توکن‌ها اقدام به فروش آن‌ها نماید.

با توجه به قرارداد فوق‌الذکر که برای خرید حق مالکیت توکن‌های Gram تالیف شده و همچنین بررسی‌ها انجام گرفته، مشخص شده است که خریداران توکن‌های GRAM حق ندارند در مدت زمان تعیین شده که از تاریخ توافق خرید به مدت ۱۸ ماه پس از راه‌اندازی بلاک‌چین TON می‌باشد، اقدام به فروش این توکن‌ها کنند.

براساس این اسناد می‌توان گفت که این خریداران اجازه ندارند قرارداد‌هایی منعقد کنند که منجر به انتقال حق مالکیت تمام و یا بخشی از توکن‌های GRAM خریداری شده توسط آن‌ها شود. در این اسناد بیان شده که خریداران توکن‌های GRAM با انجام ندادن فرایند‌های ذیل موافقت کرده‌اند:

ورود به هرگونه مبادله یا سایر معاهداتی که به طور کامل یا تنها بخشی از پیامد‌های اقتصادی آن انتقال مالکیت قرارداد سرمایه‌گذاری ارائه شده توسط این توافق خرید و یا هرگونه توکن دیگر باشد.
The Document

شرکت تلگرام سال گذشته دو برنامه‌ی فروش توکن برای سرمایه‌گذاران معتبر خود راه‌اندازی کرد و گزارش شده که طی این برنامه‌های فروش بیش از ۱/۷ میلیارد دلار سرمایه‌ جمع‌آوری شده است. در آن زمان، چندین وب‌سایت جعلی فروش توکن‌های تلگرام گزارش شد. برخی از این وب‌سایت‌های جعلی برای نشان دادن اعتبار خود و جعل اسناد، اقدام به اشتراک‌گذاری بخش‌هایی از نقشه‌ی راه فاش شده‌ی این توکن‌ها کرده بودند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.