درآمد ماهیانه ۲ تا ۵ میلیون تومانی از اجاره حساب بانکی

درآمد ماهیانه ۲ تا ۵ میلیون تومانی از اجاره حساب بانکی
خلاصه اخبار

فهرست عناوین پیشنهاد درآمد ماهیانه ۲ تا ۵ میلیون تومانی اجاره حساب بانکی طی روزهای اخیر افزایش یافته است. به گزارش سیگنال به نقل از بورس پرس، این روزها سایت‌ها و کانال‌های فضای مجازی ، میزبان تعداد بسیار زیادی آگهی در زمینه اجاره حساب بانکی هستند که بر اساس اعلام پلیس فتا، عمده افراد فریب […]

پیشنهاد درآمد ماهیانه ۲ تا ۵ میلیون تومانی اجاره حساب بانکی طی روزهای اخیر افزایش یافته است.

به گزارش سیگنال به نقل از بورس پرس، این روزها سایت‌ها و کانال‌های فضای مجازی ، میزبان تعداد بسیار زیادی آگهی در زمینه اجاره حساب بانکی هستند که بر اساس اعلام پلیس فتا، عمده افراد فریب خورده و همکاری کننده با این سوءاستفاده گران، افرادی در جامعه هستند که اطلاعات کمتر و توانایی مالی پایینی دارند و پیشنهاد مبالغی بالاتر از ۲ تا ۵ میلیون تومان برای اجاره هر حساب بانکی به صورت ماهیانه برای این افراد وسوسه انگیز است .در حالی که نمی‌دانند در ادامه چه مشکلاتی گریبانگیر آن‌ها می شود.
یکی از فعالان اجاره حساب بانکی در فضای مجازی به ایبِنا اعلام کرد: کاری که باید انجام دهند این است که در یک یا چند بانک حساب باز کنند و حساب و کارت اعتباری را تحویل پیک ارسالی قرار دهند و شرکت نیز به صورت هفتگی و ماهیانه هزینه اجاره حساب بانکی را با آنها تسویه می‌کند. برای هر حساب به صورت اجاره هفتگی مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و به صورت اجاره ماهیانه ۲ میلیون تومان دریافت می کنند که در زمان مقرر به شماره حساب اعلامی آنها واریز می‌شود.
بسیاری از حساب‌ها و کارت‌های بانکی اجاره شده به منظور خرید و فروش ارز و معاملات برای عدم شناسایی افراد اصلی و فرار مالیاتی، انجام فعالیت‌های مجرمانه، پولشویی و جابه جایی پول‌های کثیف در میان حساب‌هایی با پول‌های تمیز در داخل و خارج از کشور استفاده می‌شوند که بانک‌ها با تشخیص مشکوک بودن تراکنش‌های حساب نسبت به گزارشگری و اعلام حساب برای پیگیری‌های بیشتر و تعیین تکلیف در زمینه قضایی اعلام می‌کنند.