خیز بیت‌کوین برای ورود مجدد به کانال 4 هزار دلاری

خیز بیت‌کوین برای ورود مجدد به کانال 4 هزار دلاری
خلاصه اخبار

فهرست عناوین روند رشد قیمت ارزهای دیجیتال امروز نیز تداوم یافت و بیت‌ کوین توانست از مرز 3700 دلار عبور کند. در این میان بیت‌ کوین‌ کش نزدیک به 20 درصد افزایش قیمت را تجربه کرد و بهترین عملکرد را به نام خود به ثبت رساند. به گزارش سیگنال به نقل از دنیای بورس، در معاملات […]

روند رشد قیمت ارزهای دیجیتال امروز نیز تداوم یافت و بیت‌ کوین توانست از مرز 3700 دلار عبور کند. در این میان بیت‌ کوین‌ کش نزدیک به 20 درصد افزایش قیمت را تجربه کرد و بهترین عملکرد را به نام خود به ثبت رساند.

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای بورس، در معاملات امروز تمام ارزهای دیجیتال مطرح از نظر ارزش بازار در محدوده مثبت معامله می‌شوند و قیمت این محصولات بین 3 تا 20 درصد ارزان یافته است. در بازه هفتگی کماکان EOS با ثبت افزایشی به میزان 35 درصد، قوی‌ترین عملکرد را تجربه می‌کند.

بنابرگزارش سایت Hacked.com از ابتدای این هفته تاکنون میزان ارزش بازار کریپتوها نزدیک به 10 میلیارد دلار افزایش یافته و حجم معاملات این محصولات نیز رشدی 15 درصدی را پشت سر گذاشته است.

مدیر عامل پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال BitPay در مصاحبه با سایت خبری کوین دسک اعلام کرد که پذیرش کریپتوها از سوی عموم مردم فرآیندی است که حداقل چند 3 تا 5 سال زمان خواهد برد.