دیزنی فناوری پارک موضوعی Metaverse را ثبت کرد

دیزنی فناوری پارک موضوعی Metaverse را ثبت کرد

دیزنی برای ثبت اختراعی تایید شده است که جاذبه های تعاملی شخصی برای بازدیدکنندگان پارک موضوعی ایجاد می کند.

این فناوری جاذبه های واقعیت افزوده (AR) بدون هدست را در پارک های موضوعی دیزنی تسهیل می کند.

این فناوری با ردیابی بازدیدکنندگان با استفاده از تلفن همراه و ایجاد و نمایش جلوه‌های سه بعدی شخصی‌شده بر روی فضاهای فیزیکی، دیوارها و اشیاء اطراف پارک کار می‌کند.

این غول سرگرمی برای یک «شبیه‌ساز دنیای مجازی در یک مکان واقعی» با پتنت در 28 دسامبر 2021 تأیید شد.

در ابتدا در جولای 2020 به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده ارسال شد.

“Metaverse” تا حد زیادی به عنوان یک موجودیت در اینترنت تصور می شود که با استفاده از واقعیت مجازی (VR) یا هدست های AR قابل دسترسی است.

با این حال، فناوری ارائه شده توسط دیزنی، متاورس را به دنیای فیزیکی خواهد آورد.

این اولین بار نیست که دیزنی علاقه خود را به متاورس نشان می دهد.

باب چاپک، مدیر عامل شرکت، در جریان تماس سود سه ماهه چهارم شرکت در نوامبر 2021، گفت که شرکت در حال آماده شدن برای ترکیب دارایی های فیزیکی و دیجیتال در متاورس است.

ما می‌توانیم دنیای فیزیکی و دیجیتال را نزدیک‌تر به هم متصل کنیم و امکان داستان‌گویی بدون مرز در متاورس دیزنی خودمان را فراهم کنیم.»

در نوامبر 2020، تیلاک ماندادی، مدیر ارشد استراتژی استراحتگاه‌های دیزنی، در مقاله‌ی لینکدین هدف خود یعنی ترکیب دنیای دیجیتال و فیزیکی را به اشتراک گذاشت .

او در آن زمان نوشت: «همانطور که به آینده نگاه می‌کنیم، تجربه‌های پارک متصل که از موانع فیزیکی و دیجیتالی فراتر می‌روند و لایه‌های جدیدی از داستان سرایی را باز می‌کنند، تمرکز بسیار هیجان‌انگیزی برای ما هستند.

«این تجربیات همیشگی هستند و درگیرشدن مهمان ها در داخل و خارج از پارک ها اتفاق می افتد. آنها برای شما منحصربفرد ، اما در عین حال اجتماعی و مرتبط هستند. آنها دائماً در حال تغییر هستند، بنابراین همیشه چیز جدیدی برای کشف وجود دارد.»

اگرچه دیزنی به لس آنجلس تایمز گفت که «هیچ برنامه‌ای برای استفاده از شبیه‌ساز در آینده نزدیک» ندارد، اما پتنت اخیراً تأیید شده، دیدگاه مندادی برای «متافورس پارک تم» را منعکس می‌کند.

12 پارک موضوعی رسمی دیزنی در سراسر جهان وجود دارد، در ایالات متحده، پاریس، هنگ کنگ، ژاپن و چین. در سال 2021، دیزنی با وجود پارک‌ها، تجربیات و بخش محصولات خود با وجود قرنطینه‌های جهانی به دلیل همه‌گیری COVID-19، مجموعاً نزدیک به 17 میلیارد دلار درآمد داشت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.