تعداد کاربران صرافی بایننس به ۲۰۰ نفر رسید

تعداد کاربران صرافی بایننس به ۲۰۰ نفر رسید

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، در ۸ ژوئن (۱۹ خرداد) اعلام کرد که تعداد کاربران آن به ۲۰۰ نفر سیده است. این رکود فاصله زیادی با کاربران سایر صرافی‌ها دارد اما باید توجه داشته باشیم که داده‌های مذکور توسط خود بایننس منتشر شده است. در هر صورت صرافی مذکور باور دارد که رسیدن به ۲۰۰ میلیون کاربر نقطه عطف مهمی برای آن محسوب می‌شود اما همچنان در تلاش است تا تعداد کاربرانش را به یک میلیارد نفر برساند. این صرافی خاطرنشان کرده است:

  • امروز، ما 200 میلیون نفری شدنمان را جشن می‌گیریم. همه این‌ها به خاطر شما امکان‌پذیر شده است! حمایت شما ضربان قلب سفر ما است.
پست بایننس در مورد افزایش تعداد کاربران آن

شایان ذکر است که در سال 2022 بایننس تنها حدود 130 میلیون کاربر داشت. این پلتفرم در سال 2023 توانست 40 میلیون کاربر جدید را به خود جذب کند و تعداد کل کاربرانش را به ۱۷۰ میلیون نفر برساند. با این حال به نظر می‌رسد که صرافی مذکور پس از گذشت تنها ۶ ماه از سال ۲۰۲۴، توانسته است حداقل ۳۰ میلیون کاربر جدید را جذب کند. اگر بایننس بتواند همین سرعت را برای جذب کاربرانش حفظ کند، تا سال ۲۰۲۶ می‌تواند ۳۰۰ میلیون کاربر داشته باشد.

بر اساس تحقیقات وب سایت Triple-A، تعداد کل کاربران صنعت ارزهای دیجیتال در سال 2024 به 562 میلیون نفر رسیده و 142 میلیون نفر نسبت به سال 2023 افزایش یافته است. این اعداد نشان می‌دهد که کاربران بایننس تقریباً 36 درصد از کل پایگاه کاربری بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهند. شایان ذکر است که ارزش دارایی‌های کاربران صرافی مذکور هم به ۱۰۰ میلیارد دلار رسیده است. به عبارت دیگر هر یک از کاربران آن به طور میانگین ۵۰۰ دلار دارایی دیجیتال دارند.

منبع:

اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

Cointelegraph

برچسب‌ها