تعداد غول های سرمایه گذار روی پروژه بکت (Bakkt) روز به روز افزایش می یابد!

تعداد غول های سرمایه گذار روی پروژه بکت (Bakkt) روز به روز افزایش می یابد!
خلاصه اخبار

فهرست عناوین بکت (Bakkt) یکی از پلتفرم های دارایی دیجیتال است که توسط بورس بین قاره ای ارائه شده و اولین دوره جذب سرمایه خود را به پایان رسانده است. به تازگی اعلام شده که لی کا-شینگ (Li Ka-Shing) میلیارد هنگ کنگی و یکی از افراد پولدار جهان در این پلتفرم سرمایه گذاری کرده است. […]

بکت (Bakkt) یکی از پلتفرم های دارایی دیجیتال است که توسط بورس بین قاره ای ارائه شده و اولین دوره جذب سرمایه خود را به پایان رسانده است. به تازگی اعلام شده که لی کا-شینگ (Li Ka-Shing) میلیارد هنگ کنگی و یکی از افراد پولدار جهان در این پلتفرم سرمایه گذاری کرده است.

لی کا-شینگ بیشترین سرمایه گذاری را بر روی بکت انجام می‌دهد

به گزارش سیگنال به نقل ازمیهن بلاکچین، بکت (Bakkt) در ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۱۰ دی ماه) اولین مرحله جذب سرمایه خود را به پایان رساند و بیش از ۱۸۰ میلیون دلار سرمایه بدست آورد و سال جدید میلادی را با خبرهای خوب آغاز کرد.
شرکت مادر بورس نیویورک (NYSE) برنامه ریزی کرده است تا سرمایه گذاران در صنعت تکنولوژی را جذب کند که شامل سرمایه گذارانی نظیر گروه مشاورین بوستون، مایکروسافت، پی یو (PayU) و سایر سرمایه گذاران می باشد.
یکی از چشمگیرترین سرمایه گذاران در بکت (Bakkt) شرکت هورایزن ونچرز (Horizons Ventures) می باشد که این شرکت هنگ کنگی توسط لی کا-شینگ (Li Ka-Shing) ایجاد شده است. طبق دسته بندی مجله فوربز، لی کا-شینگ ۲۳ مین مرد پولدار جهان است. وی طی دهه گذشته بر روی نمونه های مختلفی از استارت آپ های فناوری ها سرمایه گذاری کرده است.
با این حال اولین باری نیست که کا-شینگ بر روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده است. شرکت هورایزن در سال ۲۰۱۳ بر روی بیت پی (BitPay) و در سال ۲۰۱۶ بر روی بلاک استریم (Blockstream) سرمایه گذاری کرد. بیت پی یک نرم افزار پردازش پرداخت و بلاک استریم ارائه دهنده فناوری بلاک چین می باشد.

سرمایه گذاران متوجه پتانسیل بکت می‌شوند

به نظر می‌رسد که برنامه بکت (Bakkt) برای عرضه پلتفرم دارایی دیجیتالی که از قراردادهای آتی سطح سازمانی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال میزبانی خواهد کرد با حضور سرمایه گذاران قوت می‌گیرد. کلی لئوفلر مدیرعامل بکت گفت که شرکت سرمایه گذاری هورایزن به سایر شرکت های سرمایه گذار در این برنامه پیوسته است.
حمایت بزرگترین سرمایه گذاران سازمانی می‌تواند به شناخت بازار ارز دیجیتال کمک کند. پشتیبانی سرمایه گذاران سازمانی هم چنین می‌تواند نوسانی که سال ها گریبان گیر بازار کریپتو است را کاهش دهد.
قراردادهای آتی فیزیکی کریپتو، بکت را از رقابت با صرافی های CME و CBOE که قراردادهای ارز سنتی ارائه می‌دهند جدا می‌کند. قراردادهای بکت (Bakkt) هم چنین از طریق تصفیه خانه و صرافی های آمریکایی بورس بین قاره ای ذخیره خواهند شد.
معامله کنندگان کریپتویی که وقت بسیار کمی دارند به دنبال عرضه قراردادهای بکت (Bakkt) در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۱۹ (۴ بهمن ماه) می‌باشند. این شرکت، نواقص قانون گذاری را مقصر تاخیرهای پیش آمده می‌داند و لئوفلر نیز در این خصوص می‌گوید بکت (Bakkt) درخواستی را به کمیسیون معاملات آتی کالاهای آمریکا ارائه داده است و منتظر تاییدیه می‌باشد.