به‌روزترین نسخه سیگنال منتشر شد

به‌روزترین نسخه سیگنال منتشر شد
خلاصه اخبار

آخرین آپدیت سیگنال، اپلیکیشن جامع اقتصادی و بانکی، منتشر شد. سیگنال در این بروزرسانی تغییرات ظاهری زیادی را تجربه کرده است. همچنین امکانات جدیدی به این اپلیکیشن اضافه شده‌اند.

اپلیکیشن سیگنال برنامه‌ای جامع در حوزۀ موضوعات اقتصادی و بانکی است که اخبار و اتفاقات بازارهای مالی مختلفی را پوشش می‌دهد و از سال ۹۶ به طور رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است. در بروزرسانی اخیر چهره سیگنال تغییرات زیادی داشت. هدف از انجام این تغییرات دسترسی راحت‌تر کاربران به بخش‌های پرکابرد و البته شروع آسان‌تر سرمایه‌گذاری بوده است.

برخی از مهمترین تغییرات سیگنال در بروزرسانی جدید چیست؟

  • بهبود نقشه بازار ارز دیجیتال
  • اضافه شدن دسته‌بندی بنیادی پروژه‌های رمزارزی به کاشی ارز دیجیتال
  • بازطراحی کاشی صندوق‌های سرمایه‌گذاری
  • بهبود بخش جزییات سهام و اضافه شدن تاریخچه فروش ماهانه
  • اضافه شدن دکمه ماشین حساب به بخش خدمات
  • تسهیل ثبت‌نام در کارگزاری پس از اتمام احراز هویت
  • اضافه شدن بخش تابلوخوانی به جزییات هر سهم بورسی
برای دریافت آخرین نسخه از اپلیکیشن سیگنال

دسترسی به بهترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری

یکی از قابلیت‌های مهم سیگنال ارائه اطلاعات بهترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری و فراهم کردن شرایط خرید این صندوق‌ها است. از طریق اپلیکیشن سیگنال و کاشی صندوق می‌توانید لیست بهترین صندوق‌های درآمدثابت، سهامی و مختلط ایران را مشاهده کنید و در عرض چند دقیقه صندوق مورد نظر خود را خریداری کنید.

کاشی صندوق های سرمایه گذاری
کاشی صندوق های سرمایه گذاری

با انتخاب هر صندوق می‌توانید فرایند خرید را آغاز و یک سرمایه‌گذاری آسان، پرسود و مطمئن را تجربه کنید.

سرمایه گذاری در صندوق ها
سرمایه گذاری در صندوق ها

دکمه سرمایه‌گذاری و ارائه راهکارهای متنوع

در چهرۀ جدید دکمه سرمایه‌گذاری سیگنال به شما راهکارهای متنوعی ارائه می‌کند. از طریق این دکمه می‌توانید به بخش صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبدگردانی دسترسی داشته باشید.

دکمه سرمایه‌گذاری
دکمه سرمایه‌گذاری

تحلیل روزانۀ بازارهای مالی

کارشناسان سیگنال به طور روزانه مقالات تحلیل نمادها و بازارهای مختلف را منتشر می‌کنند. مطالعه چنین مقالاتی به شما در استفاده از فرصت‌های بازار و انجام معاملات بهتر کمک خواهد کرد. بدین منظور از منوی پایین صفحه گزینه تحلیل را انتخاب کنید.

تحلیل روزانۀ بازارهای مالی
تحلیل روزانۀ بازارهای مالی

نمودار پیشرفته رایگان

نمودار پیشرفته رایگان یکی از بهترین ابزارهای تحلیل بورس است. به کمک این نمودار می‌توان از ابزارهای مختلفی که در سایر پلتفرم‌ها با خرید اشتراک ارائه می‌شود، به طور رایگان استفاده کرد. برای دسترسی به نمودارهای پیشرفته ابتدا وارد کاشی سهام شوید و سپس سهم مورد نظر را انتخاب کنید. در صفحه جدید گزینه نمودار پیشرفته را خواهید دید.

 نمودار پیشرفته
نمودار پیشرفته

سرمایه‌گذاری آسان با سبدگردانی

سبدگردانی یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای سرمایه‌گذاری است. سیگنال امکان ثبت‌نام و شروع آنلاین و سریع سبدگردانی را فراهم کرده است تا ارزش دارایی‌ها شما در طول زمان به بهترین شکل حفظ شود و ارتقا یابد. برای این کار گزینه درخواست سبدگردانی را از صفحه اول سیگنال انتخاب کنید.

خدمت سبدگردانی
خدمت سبدگردانی

آخرین اخبار بازار خودرو

بازار خودرو در سال‌های گذشته پر از التهاب و نوسان بوده است. سیگنال آخرین اخبار مربوط به تغییرات قیمت، فروش فوری، پیش‌فروش، معرفی محصولات جدید و … را منتشر می‌کند تا علاقه‌مندان به این حوزه در جریان آخرین تحولات قرار بگیرند.

آخرین اخبار بازار خودرو
آخرین اخبار بازار خودرو

کاشی خودرو در اپلیکیشن سیگنال یکی از بهترین منابع خبری و تحلیلی بازار خودرو ایران است.

کاشی خودرو
کاشی خودرو

لحظه به لحظه با ارزهای دیجیتال

قطعا ارزهای دیجیتال یکی از پدیده‌های اقتصادی قرن ۲۱ هستند. کاشی ارز دیجیتال قیمت لحظه‌ای رمزارزها و آخرین اخبار و تحلیل‌های این بازار را منتشر می‌کند تا سرمایه‌گذاران و فعالان این حوزه با بهترین و بیشترین اطلاعات ممکن معلاملات خود را انجام دهند.

کاشی ارز دیجیتال
کاشی ارز دیجیتال

شما می‌توانید در این کاشی مقالات متعددی در مورد رمزارزها مطالعه فرمایید و در جریان آخرین اخبار این حوزه قرار بگیرید.

کاشی ارز دیجیتال
کاشی ارز دیجیتال

سخن پایانی

در حال حاضر سیگنال جامع‌ترین اپلیکیشن مالی کشور محسوب می‌شود که بازارها و حوزه‌های متعددی را پوشش می‌دهد. هدف از بروزرسانی‌ و ارائه قابلیت‌های جدید به حداکثر رساندن ظرفیت‌های سیگنال برای ارائه خدمات به کاربران است. شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را از پیام و پاسخ با ما در میان بگذارید. استفاده از به‌روز‌ترین نسخه علاوه بر افزایش امنیت نرم‌افزار، دسترسی‌ها و قابلیت‌های بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید از طریق لینک زیر، برای به‌روزرسانی سیگنال اقدام کنید.