بهترین آلت کوین‌هایی که در این هفته باید تحت‌نظر داشته باشید

بهترین آلت کوین‌هایی که در این هفته باید تحت‌نظر داشته باشید

تحلیلگران باور دارند که ارزهای دیجیتال اپتیمیسم (OP)، بون شیباسواپ (BONE) و اَورک اِی‌آی (AVRK) در روزهای آتی می‌توانند سود خوبی برای سرمایه‌گذاران خود به ارمغان آورند.

اپتیمیسم یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه دو برای اتریوم است که می‌خواهد سرعت تراکنش‌های این بلاک چین را افزایش و هزینه آن‌ها را کاهش دهد. یکی از مزایای کلیدی این شبکه سازگاری آن با قراردادها و اپلیکیشن‌های موجود در اتریوم است. این مسئله باعث می‌شود اپتیمیسم انتخاب محبوب توسعه‌دهندگانی باشد که به دنبال مقیاس‌پذیری پروژه‌های خود هستند. در نتیجه، با افزایش تقاضای این اپلیکیشن‌ها تقاضای راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه دو مثل اپتیمیسم هم افزایش می‌یابد.

بون شیباسواپ هم یک صرافی غیرمتمرکز است که به‌عنوان فورکی از نسخه دوم پروتکل یونی‌سواپ روی شبکه اتریوم ساخته شده است. سرمایه‌گذاران می‌توانند از توکن بون برای کسب پاداش و مشارکت در تصمیم‌گیری‌های حاکمیتی پلتفرم مذکور استفاده کنند. علاوه بر این، این توکن به‌عنوان تأمین‌کننده نقدینگی صرافی بون شیباسواپ عمل می‌کند و مطمئن می‌شود که همیشه نقدینگی کافی برای رفع نیاز معامله‌گران وجود دارد. بون شیباسواپ حمایت طرفداران و دارندگان شیبا اینو را هم دارد و به همین خاطر، یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌های سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود.

اَورک اِی‌آی هم یک پلتفرم هوش مصنوعی است که از یادگیری ماشین برای تجزیه‌وتحلیل‌ و پیش‌بینی روند بازار و ارائه سیگنال‌های معاملاتی دقیق استفاده می‌کند.  یکی از مزایای اصلی این توکن کاربردهای فراوان هوش مصنوعی از جمله ربات‌های معاملاتی یا چت‌هایی است که همگی در زنجیره هوشمند بایننس توسعه یافته‌اند.

منبع: Cryptonomist

برچسب‌ها