بهترین آلت کوین‌های بخش وب ۳ کدام یک هستند؟

بهترین آلت کوین‌های بخش وب ۳ کدام یک هستند؟

بازار ارزهای دیجیتال در چرخه صعودی قبلی از طریق مدل جدید «بازی برای کسب درآمد» به محبوبیت زیادی رسید. در نتیجه بازی‌های زیادی برای پیوستن به این هیاهو ساخته و راه‌اندازی شدند اما به دلیل نقص‌ و اقتصاد ناپایدار خود به گیمرها و سرمایه‌گذاران‌شان آسیب زیادی وارد کردند.

با این حال بعضی از این پروژه‌ها هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهند و توسعه‌دهندگان آن‌ها با جدیت تمام در حال بهبود فضای کاربری پلتفرم‌هایشان هستند. داده‌های وب سایت سنتیمنت (Santiment) هم نشان می‌دهد که ۵ پروژه زیر از نظر فعالیت توسعه‌دهندگان شرایط بهتری نسبت به بقیه آلت کوین‌های بخش مذکور دارند:

  • مولتیورس اکس (EGLD)
  • دسنترالند (MANA
  • ناین کرونیلز گولد (Nine Chronicles Gold)
  • ایموچبل اکس (IMX)
  • اسکیل  (SKL)
برترین پروژه‌های موجود در بخش بازی‌های وب ۳ از نظر فعالیت توسعه‌دهندگان

جالب این جا است که مولتیورس اکس در ماه‌های قبل به رشد قابل‌توجهی رسیده است. این پروژه در گذشته الروند (Elrond) نام داشت و به نظر می‌رسد به تدریج موقعیت خود در بین گیمر‌های وب ۳ و توسعه‌دهندگان این بخش را تقویت کرده است. داده‌های وب سایت سنتیمنت هم نشان می‌دهد فعالیت توسعه‌دهندگان مولیتورس اکس از ماه ژانویه (دی ۱۴۰۲) به شدت رشد کرده است. به عبارت دقیق‌تر میانگین فعالیت هفتگی آن‌ها از ۱۰۹۷ رویداد به ۱۶۰۵ رویداد رسیده و ۴۶ درصد رشد کرده است.

فعالیت توسعه‌دهندگان پروژه مولتیورس اکس

شایان ذکر است که در بازار ارزهای دیجیتال از رویدادهای موجود در گیت‌هاب برای بررسی فعالیت توسعه‌دهندگان یک پروژه استفاده می‌شود. مولتیورس اکس هم یک شبکه بلاک چینی لایه اول است و برای رقابت با شبکه‌هایی مثل اتریوم، سولانا و کاردانو راه‌اندزای شده است. این شبکه از نظر ارزش کل سرمایه قفل‌شده هم در جایگاه ۳۹ قرار دارد.

منبع: Finbold

اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:
برچسب‌ها