برنامه‌ ای برای نشست زودهنگام اوپک و غیر اوپک وجود ندارد

برنامه‌ ای برای نشست زودهنگام اوپک و غیر اوپک وجود ندارد
خلاصه اخبار

فهرست عناوین شانا : وزیر انرژی روسیه اعلام کرد که برنامه‌ای برای نشست اوپک و غیر اوپک پیش از ماه آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی وجود ندارد. به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از مسکو، الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه، روز جمعه اعلام کرد: بحثی درباره نشست کمیته مشترک وزارتی نظارت بر توافق سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) […]

شانا : وزیر انرژی روسیه اعلام کرد که برنامه‌ای برای نشست اوپک و غیر اوپک پیش از ماه آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی وجود ندارد. به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از مسکو، الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه، روز جمعه اعلام کرد: بحثی درباره نشست کمیته مشترک وزارتی نظارت بر توافق سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و غیر اوپک پیش از ماه آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی مطرح نشده است.وی گفت: بحثی اولیه در ماه دسامبر داشتیم که در آن برای برگزاری نشست در ماه آوریل برنامه‌ریزی و توافق کردیم که در صورت لزوم در تاریخی زودتر دیدار کنیم، اما هنوز درباره نشست زودتر بحث نکرده‌ایم.

تولید نفت روسیه کاهش یافت

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد ، وزیر انرژی روسیه اظهار کرد: کشورش تولید نفت خود را به میزان ۳۰ هزار بشکه در روز در مقایسه با سطح تولید اکتبر که مبنای توافق جدید اوپک و غیراوپک برای کاهش تولید است، کم کرده و میزان کاهش تولیدش را تا پایان ژانویه به ۵۰ هزار بشکه در روز خواهد رساند.

نواک درباره حجم تولید نفت روسیه در ژانویه که نخستین ماه اجرای توافق جدید کاهش تولید اوپک و غیراوپک است، گفت: ما تولیدمان را به تدریج کاهش خواهیم داد. این کشور به دلیل شرایط جوی و جغرافیایی، قادر نیست تولیدش را فورا کاهش دهد.

پلاتس، روسیه تحت پیمان جدید، متعهد شده است تولیدش را حدود ۲۳۰ هزار بشکه در روز در مقایسه با سطح تولید ۴۲۱/ ۱۱ میلیون بشکه در روز در اکتبر سال ۲۰۱۸ کاهش دهد.