انتشار ارز دیجیتال با پشتوانه ین ژاپن تا سه ماه آینده

انتشار ارز دیجیتال با پشتوانه ین ژاپن تا سه ماه آینده
خلاصه اخبار

فهرست عناوین بانک میزوهو (Mizuho) که یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های ژاپن به شمار می‌رود اعلام کرد قصد دارد تا ماه مارس، ارز دیجیتال ویژه خود را با پشتوانه ین ژاپن منتشر کند. این ارز دیجیتال در دسته رمزارزهای باثبات (استیبل‌کوین‌ها) قرار می‌گیرد. ارزش هر واحد از این ارز دیجیتال برابر با یک ین خواهد بود. […]

بانک میزوهو (Mizuho) که یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های ژاپن به شمار می‌رود اعلام کرد قصد دارد تا ماه مارس، ارز دیجیتال ویژه خود را با پشتوانه ین ژاپن منتشر کند. این ارز دیجیتال در دسته رمزارزهای باثبات (استیبل‌کوین‌ها) قرار می‌گیرد. ارزش هر واحد از این ارز دیجیتال برابر با یک ین خواهد بود.

به گزارش سیگنال به نقل از ارزنگار، منتشر شده این رمزارز برای پرداخت‌های روزمره و نیز انتقال وجه بین کاربران کاربرد دارد. اصلی‌ترین جذابیت مربوط به این رمزارز در حواله‌های مالی، صفر بودن کارمزد آن است. همچنین کارمزد دریافتی از فروشگاه‌های پذیرنده این رمزارز، کمتر از کارمزد شیوه‌های دیگر پرداخت است. همین امر می‌تواند به افزایش جذابیت و در نتیجه، استقبال هر چه بیشتر از این ارز دیجیتال باثبات بیانجامد.
کاربران برای استفاده از این رمزارزباثبات کافی است اپلیکیشن ویژه‌ای را دانلود و بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنند. این اپلیکیشن امکان دریافت و پرداخت را با استفاده از حساب بانکی را به کاربران می‌دهد. برای استفاده از این اپلیکیشن برای خرید محصولات یا خدمات مختلف نیز کافی است از قابلیت اسکن کیوآر کد استفاده کرد.
گفتنی است هنوز نام این رمزارزباثبات جدید اعلام نشده است.بانک میزوهو یک گروه مالی بسیار بزرگ در ژاپن است و سرمایه آن حدود ۱/۸ تریلیون دلار تخمین زده می‌شود.