افزایش قیمت‌ در بازار ارزهای دیجیتال فرصت فروش نیست!

افزایش قیمت‌ در بازار ارزهای دیجیتال فرصت فروش نیست!

ویل آنالیسیس (Whale Analysis)، تحلیلگر مشهور بازار ارزهای دیجیتال، به معامله‌گران توصیه کرده است که با آغاز هر روند صعودی (پمپ) دست به فروش نزنند و از معاملات شورت استفاده نکنند. او می‌گوید بعضی از ارزهای دیجیتال بدون هیچ دلیل قابل‌شناسایی تنها در چند روز رشد می‌کنند و با استفاده از هیچ روشی نمی‌توان آن‌ها را تحلیل کرد. او تاکید کرده است:

هر هفته چند ارز دیجیتال وجود دارد که بیشتر از ۵۰ درصد رشد می‌کنند و ما دلیل آن را نمی‌دانیم. برای مثال می‌توانم به PERP و CYBER اشاره کنم.

ویل آنالیسیس
پامپ و دامپ قیمت ارز دیجیتال سایبر

ویل آنالیسیس به معامله‌گرانی که قصد شورت کردن این توکن‌ها را دارند، گفته است که درصد کمی از سبد سرمایه‌گذاری خود در بازار فیوچرز آتی خود را به آن‌ها اختصاص دهند، از اهرم‌های کمی استفاده کنند و حتماً حد ضررشان را هم تعیین کنند. طبق گفته‌های این تحلیلگر، هیچ تحلیل تکنیکال یا فاندامنتالی برای این توکن‌ها کارساز نخواهد بود؛ زیرا آن‌ها قصد دارند تا حد امکان معاملات افراد را لیکویید کنند. او باور دارد که روند صعودی و نزولی چنین ارزهای دیجیتالی یک پامپ و دامپ عمدی است و توسط نهنگ‌ها انجام می‌شود.

برای مثال داده‌های وب سایت سیگنال نشان می‌دهد که CYBER از ۳.۶۵ دلار در ۳۰ آگوست (۸ شهریور) به ۱۶.۲۳ دلار در ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) افزایش یافته است.  با این حال، این ارز دیجیتال در حال حاضر در محدوده ۵ دلار قرار دارد. PERP  هم بین ۵ تا ۸ سپتامبر (۱۴ تا ۱۷ شهریور) از ۰.۶۴ دلار به ۱.۲۳ دلار افزایش یافته و ۹۱ درصد رشد کرده. البته این ارز دیجیتال هم در  محدوده ۰.۶۵ تثبیت شده است.

منبع: Coinediton

برچسب‌ها